ever schreef:Als ik 1 ding niet vind, is het dat Boogerd een slachtoffer is. Die heeft een hele grote bak boter op het hoofd. Kan zijn dat er in Belgie meer betrapt zijn dan in Nederland. Maar dat is nog steeds niet het punt. In Nederland worden nu allerlei vraagtekens gezet, in Belgie veel minder. Het is trouwens ook verdacht stil in bijvoorbeeld Frankrijk en in Spanje is het een klinkklare doofpot.
Bij wie zouden ze nog vraagtekens moeten zetten? Je kan eventueel eens op onderzoek gaan naar van petegem en Boonen maar niks wijst er op, of je moet presteren als maatstaf nemen, in tegenstelling tot Boogerd waar al langer linken werden gelegd naar bloedtransfusies, dat die mannen iets misdaan hebben. Boogerd blijft, net als Virenque indertijd ontkennen wat niet meer te ontkennen valt. Ik vind dan ook dat hij dezelfde afkeuring krijgt zoals Virenque hier tot en met afgekraakt is.
En, ivm Belgie, niet vergeten dat verleden jaar Bart Wellens opgepakt is ( onterecht) en dit jaar Tom Meeussen ( veldrijder) en alle connecties van die dokter van Meeussen door het gerecht verder onderzocht worden. Dus, zoveel doofpot is hier niet.
Ik vind dat sommige nederlanders er blindelings van uitgaan dat hun landgenoten geviseerd worden terwijl heel het wielrennen kreunt onder de beschuldigingen.