Dat is ook te verklaren,die weekmakers, die zijn natuurlijk afkomstig van het plastic zadeltje of het hoofdstel .Ernie C. schreef:Je weet natuurlijk nooit precies wat een kok in zijn keuken uitvoert maar ik blijf het wat ver gezocht vinden.
Hoe zou je die weekmakers in zijn bloed dan verklaren:
Het dopingtopic 2.0
en een stukje over Boogerd vitaminen inkoop
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/28/boo ... ingdealer/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/28/boo ... ingdealer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Triatleet in wording
Mwoa, er zijn ook 3,5 miljoen rokers, 1,5 miljoen probleemdrinkers en 80.000 alcoholverslaafden in NL, en alcohol en tabak kun je ook gewoon zo kopen.Karl66 schreef:Vandaag was in nieuwsuur een item over doping in de amateursport. Het schijnt dat er 160.000 dopinggebruikers in Nederland rondlopen. Dan praat je over amateurs zonder ook maar enige verantwoorde begeleiding. Met als resultaat leverklachten, nierklachten, impotentie, onvruchtbaarheid, psychische klachten etc... En dan vinden een deel van die gebruikers ook nog dat het vrijggegeven moet worden, zodat ze beter begeleid kunnen worden. Die zijn gek!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Boogerd geeft het bestaan van de rekeningen toe, wil er alleen niet inhoudelijk op in gaan.. Zou hij er zelf niet doodmoe van worden langzaamaan?! Geef het gewoon toe, hier hebben mensen meer respect voor (Dekker) als dit onnozele gedoe..
Een reactie van een van de reaguurders:123cyclo schreef:en een stukje over Boogerd vitaminen inkoop
Nou begrijp ik waarom Boogerd zelden iets won: voor zo'n bedrag kun je niets verwachten.
Wat ik mij trouwens afvraag: heeft Matschiner zo'n hekel aan Boogerd of wat heeft Matschiner hiermee te winnen?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Hier kan ik dan ook smakelijk om lachen.mrcoffee schreef:Een reactie van een van de reaguurders:123cyclo schreef:en een stukje over Boogerd vitaminen inkoop
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/28/boo ... ingdealer/" onclick="window.open(this.href);return false;Nou begrijp ik waarom Boogerd zelden iets won: voor zo'n bedrag kun je niets verwachten.![]()
-
elefantino
- Forum-lid
Ik denk dat ik Michael Boogerd (inmiddels) wel enigszins begrijp. Hij heeft geen zin om "kop van jut" te zijn. Als hij bekent, krijgt hij de hele strontkar (incl. bedreigingen van allerlei eencelligen, zie D. Nelissen en M. Smeets) over zich heen. Terwijl in zijn tijdperk vrijwel iedereen strak stond van de dope. We zien echter wat er momenteel in Belgie, Spanje en Italie gebeurt. Business as usual, omerta, toedekken, niet over praten etc. Boogerd vertikt het gewoon om met de billen bloot te gaan, terwijl de rest net doet alsof er nooit iets gebeurd is. En ergens begrijp ik hem ook nog wel, hoewel ik dit spelletje niet vol zou kunnen houden tegenover familie en vrienden (die misschien al lang van van alles op de hoogte zijn, dat weet ik niet).dickygiovanni schreef:Boogerd geeft het bestaan van de rekeningen toe, wil er alleen niet inhoudelijk op in gaan.. Zou hij er zelf niet doodmoe van worden langzaamaan?! Geef het gewoon toe, hier hebben mensen meer respect voor (Dekker) als dit onnozele gedoe..
Zou Dekker ook bekend hebben als hij niet was gepakt...dickygiovanni schreef:Boogerd geeft het bestaan van de rekeningen toe, wil er alleen niet inhoudelijk op in gaan.. Zou hij er zelf niet doodmoe van worden langzaamaan?! Geef het gewoon toe, hier hebben mensen meer respect voor (Dekker) als dit onnozele gedoe..
Anima Sana In Corpore Sano.
Ik denk dat dat eerder was.
Als ik de verhalen moet geloven is er (o.a. na de TdF 1998 en de Sanremo-razzia in de Giro 2001) een verschuiving geweest: eerst werden de dopingprogramma's door de ploeg georganiseerd (en gefinancierd), later ging het (in ieder geval logistiek) weer meer langs de ploeg heen, en gingen renners zelf naar dopingverstrekkers als Fuentes en Matschiner toe.
Als ik de verhalen moet geloven is er (o.a. na de TdF 1998 en de Sanremo-razzia in de Giro 2001) een verschuiving geweest: eerst werden de dopingprogramma's door de ploeg georganiseerd (en gefinancierd), later ging het (in ieder geval logistiek) weer meer langs de ploeg heen, en gingen renners zelf naar dopingverstrekkers als Fuentes en Matschiner toe.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan het hier absoluut mee eens zijn.elefantino schreef: Ik denk dat ik Michael Boogerd (inmiddels) wel enigszins begrijp. Hij heeft geen zin om "kop van jut" te zijn. Als hij bekent, krijgt hij de hele strontkar (incl. bedreigingen van allerlei eencelligen, zie D. Nelissen en M. Smeets) over zich heen. Terwijl in zijn tijdperk vrijwel iedereen strak stond van de dope. We zien echter wat er momenteel in Belgie, Spanje en Italie gebeurt. Business as usual, omerta, toedekken, niet over praten etc. Boogerd vertikt het gewoon om met de billen bloot te gaan, terwijl de rest net doet alsof er nooit iets gebeurd is. En ergens begrijp ik hem ook nog wel, hoewel ik dit spelletje niet vol zou kunnen houden tegenover familie en vrienden (die misschien al lang van van alles op de hoogte zijn, dat weet ik niet).
Ik keur het ook niet goed dat ie zijn mond houdt, zou hem sieren als hij achter gesloten deuren bij de waarheidscommissie wel gewoon alles uit de doeken doet. Dat hoop ik dan ook van harte!!
Alleen die belgen, spanjaarden en italianen moeten zich diep gaan schamen, evenals de UCI. Lijkt wel alsof die nog steeds niks doen en het gewoon per land aan de journalistiek overlaat.
Oja, en gisteren weer een overwinning voor Katousha (Le Samyn). Kan niet anders zeggen dan dat ik er toch wel een zure smaak aan over blijf houden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
+1 En we gaan nog flink genieten van Katoesha dit jaar jmet hun o zo terechte Pro Tour licentie :pdaniel1975 schreef:Ik kan het hier absoluut mee eens zijn.elefantino schreef: Ik denk dat ik Michael Boogerd (inmiddels) wel enigszins begrijp. Hij heeft geen zin om "kop van jut" te zijn. Als hij bekent, krijgt hij de hele strontkar (incl. bedreigingen van allerlei eencelligen, zie D. Nelissen en M. Smeets) over zich heen. Terwijl in zijn tijdperk vrijwel iedereen strak stond van de dope. We zien echter wat er momenteel in Belgie, Spanje en Italie gebeurt. Business as usual, omerta, toedekken, niet over praten etc. Boogerd vertikt het gewoon om met de billen bloot te gaan, terwijl de rest net doet alsof er nooit iets gebeurd is. En ergens begrijp ik hem ook nog wel, hoewel ik dit spelletje niet vol zou kunnen houden tegenover familie en vrienden (die misschien al lang van van alles op de hoogte zijn, dat weet ik niet).
Ik keur het ook niet goed dat ie zijn mond houdt, zou hem sieren als hij achter gesloten deuren bij de waarheidscommissie wel gewoon alles uit de doeken doet. Dat hoop ik dan ook van harte!!
Alleen die belgen, spanjaarden en italianen moeten zich diep gaan schamen, evenals de UCI. Lijkt wel alsof die nog steeds niks doen en het gewoon per land aan de journalistiek overlaat.
Oja, en gisteren weer een overwinning voor Katousha (Le Samyn). Kan niet anders zeggen dan dat ik er toch wel een zure smaak aan over blijf houden.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O