Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- borgmonster
- Forum-lid
Dat geldt gelukkig echt niet voor elke Nederlander hoor.
Heb ooit op de basisschool de jaarlijkse schaatswedstrijd op natuurijs gewonnen maar ik vond en vind er helemaal niets aan.
Heb ooit op de basisschool de jaarlijkse schaatswedstrijd op natuurijs gewonnen maar ik vond en vind er helemaal niets aan.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
M'n suggestie voor een schaatstopic was een grapje, maar misschien doen gewoon doen?
Ik ben normaal de laatste om OFF TOPIC te roepen, maar het blijft maar doorgaan
Ik ben normaal de laatste om OFF TOPIC te roepen, maar het blijft maar doorgaan
Niet voor alle Nederlanders wel voor de Hollanders
Wel en niet fiets gerelateerd.
Vandaag toch maar een trekhaak laten steken. Raar maar waar was dat het goedkoopst bij de dealer en niet bij een andere onafhankelijke garage.
Nu op zoek naar een degelijke fietsendrager die de rekening niet helemaal plundert.
Vandaag toch maar een trekhaak laten steken. Raar maar waar was dat het goedkoopst bij de dealer en niet bij een andere onafhankelijke garage.
Nu op zoek naar een degelijke fietsendrager die de rekening niet helemaal plundert.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hoho! Ireen Wüst, Gianni Romme, lotte Groenen, Jochem Uithoven, Robert van Dalen…. Etc.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
In het Nederland van beneden de rivieren welbekende namen.
Boven de rivieren menen ze weleens dat de wereld daaronder afgeplakt is met oude kranten.
Maar Wüst, om er maar eentje uit te pikken is wel één van de meest succesvolle schaatsers van daaronder. Wellicht van heel Nederland.
Boven de rivieren menen ze weleens dat de wereld daaronder afgeplakt is met oude kranten.
Maar Wüst, om er maar eentje uit te pikken is wel één van de meest succesvolle schaatsers van daaronder. Wellicht van heel Nederland.
Adversity is the Catalyst of Change