Tour 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blij dat de jury nu tenminste wel iets doet.
Knappe overwinning, Wout ging net te vroeg aan denk ik.
Knappe overwinning, Wout ging net te vroeg aan denk ik.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nee, hij ging ook wel heel vroeg aan, kon ook niet veel anders.
Wel knap hoor het is feitelijk geen top sprinter, maar wel een hele goeie.....
Terecht van Sagan, gelukkig gebeurt er iets. Dit zou voor mij nou typisch een gele kaart zijn, al kan je ook discussiëren over rood. Het is meer omdat er niet gebeurt.
Wel knap hoor het is feitelijk geen top sprinter, maar wel een hele goeie.....
Terecht van Sagan, gelukkig gebeurt er iets. Dit zou voor mij nou typisch een gele kaart zijn, al kan je ook discussiëren over rood. Het is meer omdat er niet gebeurt.
-
hayes
Sagan z'n laatste overwinning is de 5de etappe van de Tour 2019 als ik me niet vergis. Hij wordt zenuwachtig en een beetje wanhopig?
King Sagan is sowieso al niet de populairste renner in het peloton door z'n duw en trekwerk. Niet toevallig iemand van de jonge garde die dit niet meer pikt. Die vinger was dus recht in het gezicht van Sagan en niet achter z'n rug
King Sagan is sowieso al niet de populairste renner in het peloton door z'n duw en trekwerk. Niet toevallig iemand van de jonge garde die dit niet meer pikt. Die vinger was dus recht in het gezicht van Sagan en niet achter z'n rug
Inderdaad, Wout ging te vroeg aan.
Hij kon ook niet anders was zijn uitleg op de tv. Zat te ver achteraan, en het enige gaatje dat vrij was, langs rechts is hij dus ingedoken, en op die manier eigenlijk te vroeg moeten aangaan.
Die jonge gasten laten zich dus niet meer imponeren door zo een Sagan. Wout kon er echt niet mee lachen.
Hij kon ook niet anders was zijn uitleg op de tv. Zat te ver achteraan, en het enige gaatje dat vrij was, langs rechts is hij dus ingedoken, en op die manier eigenlijk te vroeg moeten aangaan.
Die jonge gasten laten zich dus niet meer imponeren door zo een Sagan. Wout kon er echt niet mee lachen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ach.. Boete Sagan 460 euro..
Niet van Aert 185 euro...
De middelvinger is dus half zo erg als die duw
Niet van Aert 185 euro...
De middelvinger is dus half zo erg als die duw
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe groot moet de boete voor de UCI zelf dan wel niet zijn voor die fictieve middelvinger die ze opsteken naar de veiligheid van de renners?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lemony Freshness
- Forum-lid
Lemony Freshness schreef: ↑09 sep 2020 18:15 Dank U wel Sagan !Je bewijst er de wielersport een dienst mee...daaaaaag, Pauv'CON!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Was dat het het nou?
Er worden hier wel ergere dingen gezegd op het forum.
Bovendien is het letterlijk vertaald misschien wat hard en respectloos maar binnen de context van het Franse patois een veel gebruikte term voor zieligerd, arme zak, zielig mannetje, triest geval, etc.
Er worden hier wel ergere dingen gezegd op het forum.
Bovendien is het letterlijk vertaald misschien wat hard en respectloos maar binnen de context van het Franse patois een veel gebruikte term voor zieligerd, arme zak, zielig mannetje, triest geval, etc.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind