Het "nieuwe" Puck Moonen topic
dat je allerlei negatieve aannames doet gebaseerd op 'niets' is waar ik moeite mee heb. Dat lijkt mij nergens voor nodig. Zeker niet wanneer je zelf blijkbaar zo weinig uitvoert dat je de tijd hebt om gedurende de laatste 10 jaar hier als veel poster bij te dragen. Je bijdrages hier lijken mij ook minder werk dan de Instagram pagina van Puck.Ernie C. schreef: ↑24 apr 2021 10:32 Maar Puck is "topsporter" zonder dat ze daar de nodige training in steekt (of ze heeft een ernstig gebrek aan talent), en ze steekt ook niet eens zoveel tijd in haar carrière als influencer.
Eigenlijk voert ze volgens mij heel weinig uit en drijft ze voornamelijk op haar 'twee talenten'.
Blijkbaar bestaan er nog believers die denken dat PM inderdaad topsporter is. 

Dat influence gedoe, bouw je daarmee pensioenrechten op?
Lever je daarmee een fatsoenlijke bijdrage aan de maatschappij?
En zo zou ik nog een aantal fundamentele vragen kunnen stellen...
Dat influence gedoe, bouw je daarmee pensioenrechten op?
Lever je daarmee een fatsoenlijke bijdrage aan de maatschappij?
En zo zou ik nog een aantal fundamentele vragen kunnen stellen...
735 foto's op Instagram en een beetje gerommel op de racefiets is niet veel meer dan wat de gemiddelde twintiger uitvoert op social media en in de sportschool e.d. naast hun gewone baan.
Puck leidt wat mij betreft gewoon een lui leven.
Jij vindt dat blijkbaar iets negatiefs. Ik zou er voor getekend hebben maar helaas ging het dan waarschijnlijk mis bij de bikini foto's.
Campagnolo Ultra Dork
Uiteraard, influencers vallen meestal onder het statuut van zelfstandigen en maken gebruik van van de inkomsten als auteursrechten. Boven een bepaald bedrag wordt dat een gewoon beroepsinkomen.
Ook moet aan het sociaal verzekeringsfonds bijdragen betaald worden om in regel te zijn met het sociaal statuut. Waarom denk je dat hier uberhaupt een uitzondering voor zou zijn?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Fatsoenlijke bijdrage aan de maatschappij....
Dat is toch zo subjectief als wat. Kennelijk is voor de 1 alles wat niet overbodige beroep is, al fatsoenlijke bijdrage aan de maarschappij. Zal de ander de lat voor wat een fatsoenlijke bijdrage is wel wat hoger leggen.
Influencer, is dat niet gewoon een variant van de salesman? Of Marketing? Of reclame acteur? Was dat ook allemaal onfatsoenlijk, gebakken lucht, of overbodig? :p
Dat is toch zo subjectief als wat. Kennelijk is voor de 1 alles wat niet overbodige beroep is, al fatsoenlijke bijdrage aan de maarschappij. Zal de ander de lat voor wat een fatsoenlijke bijdrage is wel wat hoger leggen.
Influencer, is dat niet gewoon een variant van de salesman? Of Marketing? Of reclame acteur? Was dat ook allemaal onfatsoenlijk, gebakken lucht, of overbodig? :p
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013