Tour 2017
-
El Pistolero
- Forum-lid
Knappe overwinning van Roglic. Wat zullen we Contador gaan missen als hij stopt met prof wielrennen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Uran koerst duidelijk niet om te winnen. Hij gaat voor het podium. Jammer, toch wel.
La Course is op dit moment bezig. (nos.nl en NPO1)
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Klopt. Dan denk je dat ze hun best hebben gedaan met helikopters in de lucht en alles, hebben ze geen flauw benul bij de organisatie wat de leiderstrui is...
Maak joe woar
Ik snap niet zo goed waar het idee vandaan komt dat Uran wel even een goede tijdrit gaat rijden. Volgens mij heeft hij sinds hij bij Cannondale rijdt geen enkele goede tijdrit meer gereden, waarom zou hij dat zaterdag dan wel doen? Kan het niet zo zijn dat Cannondale niet zo'n hele goede TT-fiets heeft en dat de ploeg er niet in investeert, waardoor hij niet helemaal perfect op de fiets zit, zodat hij net z'n maximale vermogen niet kwijt kan en net niet aerodynamisch perfect zit? Waardoor hij de laatste procenten mist om nog bij de top te horen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Best spannend. Froome wint normaal gesproken, maar een klein beetje pech kan hem zomaar tijd kosten. En erg veel mag hij niet morsen. Wel opvallend dat Froome tot nu toe nauwelijks pech heeft gehad. Hopelijk gaat die suffe Uran vandaag in de aanval. Als hij nu niet gaat hoop ik dat hij van het podium kukelt. Die heeft helemaal niks laten zien. Alleen maar meerijden.
Knap dat ze bij Sky een robot hebben ontwikkeld waar ze het hoofd van Landa op hebben gezet. Jammer dat hij niet mag gaan. Ik denk dat hij al 5 min voorsprong zou hebben gehad. Maar goed, dat telt allemaal niet.
Knap dat ze bij Sky een robot hebben ontwikkeld waar ze het hoofd van Landa op hebben gezet. Jammer dat hij niet mag gaan. Ik denk dat hij al 5 min voorsprong zou hebben gehad. Maar goed, dat telt allemaal niet.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
Hij heeft vroeger wel eens een goede tijdrit gereden, maar inderdaad, de laatste tijd lijkt het nergens op.