Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lang leve de marktwerking….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Of wij worden belazerd met de prijzen, of er zijn hele ruime marges maar op 1 jaar per maand zeg maar €32,50 goedkoper te zijn waar zit dan nog de winst etc.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ja het is echt niet gemakkelijk om energieboeren te vergelijken met terugleverboete, terugleververgoeding, staffels, salderen, dynamisch, vast, variabel etc en dat doen ze met opzet. Zodat vergelijken gewoon teveel tijd kost.
- daniel1975
- Forum-lid HC
We hebbwn genoeg gas om van het hele bevinggebied natuur te maken. Win-win 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
De hoge energieprijzen in Nederland worden vooral veroorzaakt door energiebelasting.
En verder ben je met een variabel per uur contract bijna altijd voordeliger uit, zeker als je veel zonnepanelen hebt. Ook als je helemaal niet oplet wanneer je gebruikt.
Vaste contracten is echt de scam van de eeuw. Ik heb nu ruim een jaar variabel per uur, mijn gemiddelde prijs ligt op 22 cent en ik let absoluut niet op wanneer ik gebruik. Ik heb 32 zonnepanelen en betaal NUL terugleverboete. Bij gewone contracten was ik in veel gevallen al 500-800 euro kwijt aan boetes.
En verder ben je met een variabel per uur contract bijna altijd voordeliger uit, zeker als je veel zonnepanelen hebt. Ook als je helemaal niet oplet wanneer je gebruikt.
Vaste contracten is echt de scam van de eeuw. Ik heb nu ruim een jaar variabel per uur, mijn gemiddelde prijs ligt op 22 cent en ik let absoluut niet op wanneer ik gebruik. Ik heb 32 zonnepanelen en betaal NUL terugleverboete. Bij gewone contracten was ik in veel gevallen al 500-800 euro kwijt aan boetes.
-
Tussendoor
- Forum-lid
Deze hele discussie is inmiddels echt off-topic. Er is gewoon een energie topic:
viewtopic.php?t=97990
viewtopic.php?t=97990
Ik ga zo weer terug als een eerdere provider het beste uitkomt. Volgens mij zijn ze bijna allemaal eender. Blijf je bij ze dan hebben zij de volledige winst.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ziet er ook gewoon leuk uit.