+1, maar niet de vergulde versie
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Het mesgedeelte kan ook ingeklapt worden. Maar is voor het snijden van de saucisson en de fromage heel handig (Opinel nr 10).
Niet zijken maar reiden !
Daar had ik het gisteren met een fietsmaat nog over tijdens ons avondritje! Het zou een saaie "ik vertrek" aflevering worden bij die vriend in Portugal. Heeft zich zeer goed voorbereid, is erg handig en zijn vrouw sprak al een aardig woordje Portugees.daniel1975 schreef: ↑01 okt 2025 16:00 Gaan jullie dan met of zonder cameraploeg die B&B's bezoeken?![]()
Cube Agree Pro '25
Scott Addict Gravel '22
Colnago CX Zero '16
Colnago Super'91
Peugeot P10S '85
Scott Addict Gravel '22
Colnago CX Zero '16
Colnago Super'91
Peugeot P10S '85
Ik heb ooit via een collega gehoord die iemand kende die zich had opgegeven: het oordeel was te stabiel, diegene ging naar Frankrijk, had een mooi budget, liet een groot deel verbouwen door een nette aannemer, en sprak Frans. Daar is geen lol aan te beleven.
Je moet de taal niet spreken, voorkeur hebben voor louche aannemers, er mag nog geen stroom en water aangesloten zijn, de vergunning mag nog niet rond zijn, geen echte kluservaring hebben en het budget moet krap zijn. En een bord voor je kop. Dan wordt het leuke tv! En dat klopt ook, ik vind het altijd wel een leuk programma. Overigens heb ik altijd wel respect voor de mensen die het dan toch voor elkaar boksen. Ook dat maakt het leuk.
Waar mijn hart dan wel breekt is dat je soms kinderen (pubers of bijna pubers) niet echt gelukkig ziet wezen omdat pa en ma zo nodig moesten verkassen. Had het dan 10 jaar eerder gedaan of even 10 jaar gewacht.
Je moet de taal niet spreken, voorkeur hebben voor louche aannemers, er mag nog geen stroom en water aangesloten zijn, de vergunning mag nog niet rond zijn, geen echte kluservaring hebben en het budget moet krap zijn. En een bord voor je kop. Dan wordt het leuke tv! En dat klopt ook, ik vind het altijd wel een leuk programma. Overigens heb ik altijd wel respect voor de mensen die het dan toch voor elkaar boksen. Ook dat maakt het leuk.
Waar mijn hart dan wel breekt is dat je soms kinderen (pubers of bijna pubers) niet echt gelukkig ziet wezen omdat pa en ma zo nodig moesten verkassen. Had het dan 10 jaar eerder gedaan of even 10 jaar gewacht.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Paar nieuwe hardloopschoenen.
Was al jaren van de Hoka One One's (ik werd 10 jaar geleden door mijn hardloopclubje keihard uitgelachen, wat heb jij nou weer? Ziet er niet uit). Aangezien alle andere merken tegenwoordig ook dit concept aanhangen maar eens een pas-sessie bij de lokale hardloopschoenenboer gedaan. Nike, Brooks, Asics, Hoka aan gehad. Uiteindelijk op een paar Asics Nimbus aangeschaft. Eerste rondje bevielen ze goed.
Was al jaren van de Hoka One One's (ik werd 10 jaar geleden door mijn hardloopclubje keihard uitgelachen, wat heb jij nou weer? Ziet er niet uit). Aangezien alle andere merken tegenwoordig ook dit concept aanhangen maar eens een pas-sessie bij de lokale hardloopschoenenboer gedaan. Nike, Brooks, Asics, Hoka aan gehad. Uiteindelijk op een paar Asics Nimbus aangeschaft. Eerste rondje bevielen ze goed.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Dit weekend ook voor zoiets zitten kijken.
Dit is wel een schoontje.
Dit is wel een schoontje.
Nieuwe albums van Robert Plant en Christone "Kingfish" Ingram.
Aanschaf is een mooie balans tussen oude knar en jong talent
Aanschaf is een mooie balans tussen oude knar en jong talent
Nice. Zal ze ook eens beluisteren.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Wel heerlijk: ouderwets frituren! Ik heb soms de neiging om onze airfryer hard buiten te gooien. Ik gebruik hem eigenlijk alleen nog als verijdelde hetelucht oven.
Er gaat niets boven lekker frituren
Adversity is the Catalyst of Change