Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Maak er ipv wielrennen topsport van , en niet serieus? Niets is wat het lijkt maar wees maar zeker dat die mannen zonder dopingteamorange schreef:Voor mij blijft Cipollini een held... net als Pantani... voor de rest beschouw ik wielrennen niet meer als sport maar als entertainment met acteurs en regisseurs.(die zittern ook vol dope...en ik ben ook filmliefhebber)
Je kan wielrennen niet meer serieus nemen...maar het blijft leuk om naar te kijken.
Wel fiedoo begrijp me niet verkeerd... ik haal de sporters niet neer ,ik kijk persoonlijk met andere ogen naar de wielersport zelf ,ik beschouw het nog maar zuiver als leuk om naar te kijken en niets meer.... ik weet ook wel dat die mannen allemaal hard trainen en veel talent hebben... verder hoop ik dat er wat meer showmannen als cipollini in het peloton komen...zuiver of niet als het maar leuk is om naar te kijken...Sagan bijvoorbeeld!fiedoo schreef:Maak er ipv wielrennen topsport van , en niet serieus? Niets is wat het lijkt maar wees maar zeker dat die mannen zonder dopingteamorange schreef:Voor mij blijft Cipollini een held... net als Pantani... voor de rest beschouw ik wielrennen niet meer als sport maar als entertainment met acteurs en regisseurs.(die zittern ook vol dope...en ik ben ook filmliefhebber)
Je kan wielrennen niet meer serieus nemen...maar het blijft leuk om naar te kijken.
ook geen pannekoeken zijn.
In elk geval wie zich behelpt met verboden middelen en betrapt wordt mag op geen genade rekenen zelfs al denken we dat de rest ook niet zo onschuldig is. Maar gaan sporters neerhalen voor iets wat 20 a 30 jaar geleden gebeurd is hoeft voor mij nu ook niet echt meer.
stoppen is toch gemakkelijk??ajhoff schreef:Ik zie nog twee mogelijkheden: of we maken er een circus van of we stoppen ermee