Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Goeie vraag. Van wie is dat water? En voor wie is het bestemd? Drinkwater voor mensen? Gewassen van de akkerbouwer? Vee van de veeboer?
Heeft de (stads- of buiten-) natuur ook een stem in dit kapittel?
Nu is het antwoord ‘dat bepaal ik zelf’ en ‘ieder voor zich’.
Gezien de voortdurende droogte gaat dat wel veranderen.
Heeft de (stads- of buiten-) natuur ook een stem in dit kapittel?
Nu is het antwoord ‘dat bepaal ik zelf’ en ‘ieder voor zich’.
Gezien de voortdurende droogte gaat dat wel veranderen.
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet helemaal waar. De regionals overheid kan een beregeningsverbod instellen bijv.
Interessant is dan wel of publiek groen wel mag? Is er verschil tussen bron- en oppervlaktewater? Hoe gaan we prioriteren?
Het is niet de vraag OF we hier regels over nodig gaan hebben, maar wanneer al.
Interessant is dan wel of publiek groen wel mag? Is er verschil tussen bron- en oppervlaktewater? Hoe gaan we prioriteren?
Het is niet de vraag OF we hier regels over nodig gaan hebben, maar wanneer al.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik kan inmiddels lekker buiten het hoogseizoen op ferkansje. Ik ben begonnen met 2 weken Denemarken. Wat blijkt: De windmolen is hier uitgevonden.
Allememachies, wat een ventilator. Ik verlang terug naar windkracht 5.
Allememachies, wat een ventilator. Ik verlang terug naar windkracht 5.
older Budweiser
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die regen van gister en vanacht was best lekker hoor. Maar waarom dan ook ineens de ventilator op standje 5-6bft moet is mij een raadsel 

Die blaast de regenwolken hier naar toe.daniel1975 schreef: ↑25 mei 2025 10:47 Die regen van gister en vanacht was best lekker hoor. Maar waarom dan ook ineens de ventilator op standje 5-6bft moet is mij een raadsel![]()
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Mooi! Jammer dat je in je eentje geen waaier kunt trekken 
Adversity is the Catalyst of Change
Dat had vandaag wel gekund. Niet wezen fietsen maar met m'n lief wezen wandelen en op de uitkijktoren in het Hoge (ahum) Bergse Bos waaide je bijna uit je kleren.
Overigens hele wandeling wel in korte mouwen kunnen doen en kan mij niet herinneren dat ik in mei 25 dagen op een rij of gefietst of gewandeld heb en ook nog eens in korte mouwen. Had ook in korte broek kunnen wandelen vandaag maar liet mij teveel beïnvloeden door Buienradar.
Dinsdag en woensdag verwachten ze (gelukkig) veel regen maar niet koud en ga kijken of ik de maand vol kan maken
Overigens hele wandeling wel in korte mouwen kunnen doen en kan mij niet herinneren dat ik in mei 25 dagen op een rij of gefietst of gewandeld heb en ook nog eens in korte mouwen. Had ook in korte broek kunnen wandelen vandaag maar liet mij teveel beïnvloeden door Buienradar.
Dinsdag en woensdag verwachten ze (gelukkig) veel regen maar niet koud en ga kijken of ik de maand vol kan maken

Laatst gewijzigd door Gastheerg op 25 mei 2025 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gevoelstemperatuur was idd stuk hoger dan je zou verwachten.
Gistermorgen was het hier een druilerige business. Ik ben maar naar de sportschool gegaan, dan kan ik in plaats daarvan vanavond een poging doen lekker te fietsen. Gistermiddag in de wind en zon een potje hockey gekeken van Jr, dat was eigenlijk best prima, fietsen had ook prima gekund.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Van het weekend was het hier Nieuw-Zoetermeer. Lekker binnen gebleven en de werkplaats opnieuw ingericht om plaats te maken voor de tweedehands bandslijpmachine die ik zaterdag had opgehaald. Nu toch flink spierpijn van al dat gezeul met stationaire machines.
Campagnolo Ultra Dork