foto van je fiets
-
toerfietserftw
- Forum-lid
Hoe gek ik ook ben met mijn nieuwe fiets, die Gios

Kijk mama, zonder handen
................. Kijk mama, zonder tanden 
- Supergrover
- Forum-lid HC
COOL!!
Gaan jij of Bart ons nog met een opbouwverslag blij maken??
Gaan jij of Bart ons nog met een opbouwverslag blij maken??
ook even een foto van een van mijn trainingsfietsen welke net klaar is (ombouw dura-ace naar record)

Volledige Record QS groep op de SRM dura-ace na(keuzes). Wielen zijn inmiddels vervangen door een setje American Classic CR420 met campa body en veloce 12-23 cassette.
Volledige Record QS groep op de SRM dura-ace na(keuzes). Wielen zijn inmiddels vervangen door een setje American Classic CR420 met campa body en veloce 12-23 cassette.
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
- Italia_david
- Forum-lid
Wow... wat een plaatje...scighera schreef:ook even een foto van een van mijn trainingsfietsen welke net klaar is (ombouw dura-ace naar record)
#passioneceleste #ridebianchi
Thanks!
Ja..wilde mijn trainingsfiets qua positie identiek hebben aan mijn wedstrijdfiets (ook een stealth, maar dan met TT stuur), dus toen ik voor een goede prijs nog zo'n frame kon krijgen heb ik dat gedaan,
Inmiddels heb ik voor wedstrijden een CD0.1 opgebouwd, een stealth als trainings TT fiets en deze dus ontdaan van opzetstuur (en geupgrade naar record) voor de relaxte lange trainingen of heuvels knallen.
TT frame heeft gewoon een korte balhoofdbuis, wat resulteert in een grotere drop (zeker als je ook nog eens bewust op een kleine frame maat (M) rijdt). Doordat ik in verhouding lange armen heb hebben alle fietsen wel weer een 130m stuurpen erop zitten...
Ja..wilde mijn trainingsfiets qua positie identiek hebben aan mijn wedstrijdfiets (ook een stealth, maar dan met TT stuur), dus toen ik voor een goede prijs nog zo'n frame kon krijgen heb ik dat gedaan,
Inmiddels heb ik voor wedstrijden een CD0.1 opgebouwd, een stealth als trainings TT fiets en deze dus ontdaan van opzetstuur (en geupgrade naar record) voor de relaxte lange trainingen of heuvels knallen.
TT frame heeft gewoon een korte balhoofdbuis, wat resulteert in een grotere drop (zeker als je ook nog eens bewust op een kleine frame maat (M) rijdt). Doordat ik in verhouding lange armen heb hebben alle fietsen wel weer een 130m stuurpen erop zitten...
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
@Naambezet: optisch zeer geslaagd! Ik vind de rode banden juist heel goed in dit geval.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."