Het dopingtopic 2.0
M.a.w. als de rechter Rasmussen in het gelijk stelt wil dat niet meteen zeggen dat hij ook het geeiste bedrag toegekend krijgt. De berekening van de toe te kennen schadevergoeding zal in een vervolg op de procedure nog vastgesteld moeten worden.
De rechter heeft de Deen ook al in het gelijk gesteld. Rabo had meer kennis dan het liet doorschemeren en Rasmussen is volgens de rechter ten onrechte op staande voet ontslagen. En hij heeft ook een schadevergoeding gekrigen. Alleen dat was onvoldoende volgens de Deen. Hij wilde 5,6 miljoen euro hebben. De geldwolf. Eerst frauderen, dat dan laten mislukken en vervolgens bij je baas 5 miljoen claimen terwijl die wist dat je aan het frauderen was. Als ik rechter zou zijn geweest, dan liet ik Rasmussen het eerder gekregen geld terug betalen.
Live fast; die young. mijn blog
ever schreef:Daar heb je wel gelijk in, maar ik ben bang dat het wel degelijk consequenties kan hebben voor de hoogte van de evt. toe te kennen schadevergoeding. De rechter zal misschien best kunnen concluderen dat Rabobank onrechtmatig gehandeld heeft, maar hoe kun je claimen dat je 5,6 miljoen bent misgelopen als die 5,6 miljoen gebaseerd is op frauduleus handelen?amclassic-fan schreef:Veranderd helemaal niets aan het punt dat ze 'm ontslagen hebben onder 't mom dat ze niet wisten waar hij mee bezig was, terwijl ze dat prima wisten. Dat ging tot voor een paar maanden geleden enkel over z'n verblijfplaats, maar als bijv T Dekker komt verklaren dat de ploegleiding er gewoon van wist wat er allemaal gebruikt werd wordt de positie van Rabobank daar niet beter van.
Da's precies mijn punt.M.a.w. als de rechter Rasmussen in het gelijk stelt wil dat niet meteen zeggen dat hij ook het geeiste bedrag toegekend krijgt. De berekening van de toe te kennen schadevergoeding zal in een vervolg op de procedure nog vastgesteld moeten worden.
Volgens mij is dit een hoger beroep van de eerdere zaak. Dus dan kijkt het Hof eerst of het het eens is met de rechtbank dat hij ten onrechte ontslagen is, is dat antwoord ja, dan wordt naar de hoogte van de schadevergoeding gekeken (was de eerder toegekende 7 ton juist, of moet het meer of minder zijn).rob74 schreef:De rechter heeft de Deen ook al in het gelijk gesteld. Rabo had meer kennis dan het liet doorschemeren en Rasmussen is volgens de rechter ten onrechte op staande voet ontslagen. En hij heeft ook een schadevergoeding gekrigen. Alleen dat was onvoldoende volgens de Deen. Hij wilde 5,6 miljoen euro hebben. De geldwolf. Eerst frauderen, dat dan laten mislukken en vervolgens bij je baas 5 miljoen claimen terwijl die wist dat je aan het frauderen was. Als ik rechter zou zijn geweest, dan liet ik Rasmussen het eerder gekregen geld terug betalen.
Smeets bij DWDD: dubbel want hij doet weer een paar stompzinnige uitspraken, maar eentje is geheel in mijn met mijn eigen bedenkingen over de afgelopen week: wie hebben er tot nu toe bekend? Een stel Nederlanders, een Amerikaan en een Deen. Geen enkele Italiaan, geen Spanjaarden, geen Belgen, "die lachen zich allemaal rot om al die moraalridders." Tel daar wat mij betreft bij op dat er ook geen Russische, Kazachstaanse, Franse, Australische of Duitse bekentenissen bij zijn gekomen en dat de rabobank de enige hoofdsponsor is die is opgestapt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
loos schreef:Grischa Niermanntimo2.0 schreef: Tel daar wat mij betreft bij op dat er ook geen Duitse bekentenissen bij zijn gekomen
Het zijn uiteindelijk nog maar 2 ploegen waarvan de (ex) renners dopinggebruik toegegeven hebben, Rabobank en US Postal.
Ergens doet het mij voorlopig denken aan de "Tour du Dopage" waar alleen Festina en TVM uiteindelijk iets van gemerkt hebben. Voor de rest van de ploegen was het na een paar dagen alweer buiseness as usual.
Campagnolo Ultra Dork
Inderdaad goed punt van Mart Smeets in DWDD.timo2.0 schreef:Smeets bij DWDD: wie hebben er tot nu toe bekend? Een stel Nederlanders, een Amerikaan en een Deen. Geen enkele Italiaan, geen Spanjaarden, geen Belgen, "die lachen zich allemaal rot om al die moraalridders." Tel daar wat mij betreft bij op dat er ook geen Russische, Kazachstaanse, Franse, Australische of Duitse bekentenissen bij zijn gekomen en dat de rabobank de enige hoofdsponsor is die is opgestapt.
Buiten de renners uit de teams van Armstrong en de Rabobank ploeg komt er weinig naar buiten.
doping topic van vandaag 2 feb: http://www.nu.nl/sport/3076985/blanco-z ... ctief.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet zeggen dat het produkt doping met een goede marketing campagne bezig is, elke dag sinds Armstrong is er een nieuw doping gerelateerd item
Moet zeggen dat het produkt doping met een goede marketing campagne bezig is, elke dag sinds Armstrong is er een nieuw doping gerelateerd item
Triatleet in wording
-
scottpch
- Forum-lid HC
Ik ben geen fan van Smeets, maar hij slaat idd de spijker op de kop. De Italianen, Spanjaarden, Fransen en Belgen horen we niet terwijl je denk ik bijna het gehele metier wel kan schorsen! Ik snap daarom ook de heisa niet over LA, er was nl al doping in het peloton voordat er uberhaupt een Amerikaan op de fiets zat, laat staan dat ze in de Tour,Vuelta en Giro te zien waren. Dat hij arrogant en over lijken gaat dat is nu wel bekend, hij heeft het echter wel professioneel en perfect uitgevoerd, en niet zoals die amateur Ricco die zichzelf bijna van kant maakt, onder het motto als je iets doet, doe het dan goed. Hij wordt nu helemaal afgebroken door het hele metier, terwijl Anquetil, Merckx,Hinault, Indurain, Fignon, Virenque en noem ze maar op de helden van het peloton zijn. Die waren pas schoon.....
Dan heb ik het nog niet over de ploegleiders en begeleiding....
Dan heb ik het nog niet over de ploegleiders en begeleiding....