Het grote domme vragen topic
Zo eentje . . . ? :

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Thanx!kees0251 schreef: ↑07 mei 2025 13:36Het zijn relevante vragen, maar op Tweakers.net/mobiliteit wordt dat allemaal veel uitgebreider en beter uitgekauwd.1094 schreef: ↑07 mei 2025 11:49 Ik ben in de markt voor een elektrische fiets (mag dat hier uberhaupt). Waar moet ik op letten, ga het onderhoud niet zelf doen denk ik dus heb geen specifieke wensen. Bij voorkeur geen derailleur. Is een belt drive handig of kan je beter gewoon een ouderwetse ketting nemen?
Verder is het natuurlijk geen vraag voor deze rubriek...
Dat mag hoor. Is ongeveer alsof je een plat water in de kroeg bestelt.1094 schreef: ↑07 mei 2025 11:49 Ik ben in de markt voor een elektrische fiets (mag dat hier uberhaupt). Waar moet ik op letten, ga het onderhoud niet zelf doen denk ik dus heb geen specifieke wensen. Bij voorkeur geen derailleur. Is een belt drive handig of kan je beter gewoon een ouderwetse ketting nemen?
Consumentenbond heeft van alles over elektrische fietsen. Dat is een mooie plek om te beginnen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Speciaal voor ouwe trouwe Jans..
E bikes hebben een functie voor:
-de doorsnee mens, voor wie langer fietsen dan 2,34 km teveel inspanning is, dit is een zo langzamerhand hele grote meerderheid aan het worden.
de prijs daarvoor zal uiteindelijk in de allesoverheersende zorgkosten terechtkomen...
-bejaarden die niet (meer ) op eigen kracht vooruitkomen...
-forenzen die niet bezweet op hun werk kunnen/willen aankomen..
Voor E racers (en dus niet ee-racers) zie ik geen enkele zinnige functie behalve zelfbedrog.
Vrij naar A. Einstein
Only three things are infinite: the universe, human stupidity and human vanity...
E bikes hebben een functie voor:
-de doorsnee mens, voor wie langer fietsen dan 2,34 km teveel inspanning is, dit is een zo langzamerhand hele grote meerderheid aan het worden.
de prijs daarvoor zal uiteindelijk in de allesoverheersende zorgkosten terechtkomen...
-bejaarden die niet (meer ) op eigen kracht vooruitkomen...
-forenzen die niet bezweet op hun werk kunnen/willen aankomen..
Voor E racers (en dus niet ee-racers) zie ik geen enkele zinnige functie behalve zelfbedrog.
Vrij naar A. Einstein
Only three things are infinite: the universe, human stupidity and human vanity...
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
Beste Kees, sommigen zijn geen 40 jaar meer en fietsen voornamelijk in een gebied waar geen meter vlak is. Dus... misschien het commentaar voor jezelf houden.
Komende tijd ga ik nog ergens anders fietsen waar ook geen meter vlak is, maar als ik vind dat het tijd is een een elektrische fiets aan te schaffen dan doe ik dat, zelfs als Einstein er iets van gevonden zou hebben.
Komende tijd ga ik nog ergens anders fietsen waar ook geen meter vlak is, maar als ik vind dat het tijd is een een elektrische fiets aan te schaffen dan doe ik dat, zelfs als Einstein er iets van gevonden zou hebben.