De antwoorden zijn identiek aan die op de vraag waarom bij Armstrong nooit iets is gevonden. Lees het USAADA rapport en je weet hoe renners dat doen.rien schreef:Ik snap niet zo goed dat hij nooit betrapt is.
Renners worden het hele jaar door gecontroleerd, en ik mag aannemen dat iemand als Rasmussen extra in de gaten gehouden wordt.
Maar 12 jaar lang is er nooit iets gevonden?
Ik zou toch graag eens willen weten hoe hij dat voorelkaar heeft gekregen.
Het dopingtopic 2.0
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Gewoon door aan de regels te voldoen. Aan de regels voldoen is iets anders dan geen doping gebruiken. Dat is ook een van de hypocriete aspecten van deze discussie. Zonder enige twijfel zijn er al weer andere vormen van doping die niet verboden of niet gedetecteerd kunnen worden. Een schone sport is een illusie.rien schreef:Renners worden het hele jaar door gecontroleerd, en ik mag aannemen dat iemand als Rasmussen extra in de gaten gehouden wordt.
Maar 12 jaar lang is er nooit iets gevonden?
Ik zou toch graag eens willen weten hoe hij dat voorelkaar heeft gekregen.
-
materialist
- Forum-lid
Er staat in het Usada rapport niet letterlijk hoe ze het doen en Armstrong zegt na het serie testen, introductie van het bloodpassport is doping niet meer mogelijk. ik ben toch wel nieuwsgierig
Do kin der mar druk mei weze
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Het bloedpaspoort haalt dan wellicht de grote excessen eruit, maar doping blijft dus gewoon mogelijk.
Ook bizar he een rechtzaak aanspannen en gewoon blijven gebruiken.
De UCI en doping autoriteiten worden wel steeds harder als lulletje van de klas neergezet op deze manier.
Ook bizar he een rechtzaak aanspannen en gewoon blijven gebruiken.
De UCI en doping autoriteiten worden wel steeds harder als lulletje van de klas neergezet op deze manier.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik heb ooit eens bedacht dat de Tour gewoon anders moet georganiseerd worden:
Zet alle renners in 1 hotel, iedere avond. Liefst nog in slaapzalen waarbinnen er allerlei renners van verschillende ploegen bij mekaar liggen.
Geef ze hetzelfde eten (in de basis), natuurlijk uitzonderingen mogelijk.
2-3 artsen voor de hele meute, aangesteld door de organisatie.
Ploegleiders mogen alleen bij de renners tijdens de koers.
Ik wil maar zeggen, maak van de Tour gewoon een bootcamp waarin alles aan mekaar hangt. Op die manier is er tijdens die koers zoveel sociale controle, en dan kan er haast niemand nog doperen.
Zet alle renners in 1 hotel, iedere avond. Liefst nog in slaapzalen waarbinnen er allerlei renners van verschillende ploegen bij mekaar liggen.
Geef ze hetzelfde eten (in de basis), natuurlijk uitzonderingen mogelijk.
2-3 artsen voor de hele meute, aangesteld door de organisatie.
Ploegleiders mogen alleen bij de renners tijdens de koers.
Ik wil maar zeggen, maak van de Tour gewoon een bootcamp waarin alles aan mekaar hangt. Op die manier is er tijdens die koers zoveel sociale controle, en dan kan er haast niemand nog doperen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
elefantino
- Forum-lid
Lekker bezig bij de NOS...
Op het forum van Cyclingnews wordt gezegd dat een Deense website zou melden dat Rasmussen Nicky Sorensen erbij gelapt heeft. Ik heb geen bron, maar weet iemand hier meer van?
Op het forum van Cyclingnews wordt gezegd dat een Deense website zou melden dat Rasmussen Nicky Sorensen erbij gelapt heeft. Ik heb geen bron, maar weet iemand hier meer van?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
ff vertaald van deense krant naar engels... ben benieuwd of de beerput nu echt open gaat...Danish Nicki Sørensen take it easy, after two Danish media earlier today postulated that Michael Rasmussen had stabbed him.
The Danish rider Nicki Sorensen was earlier today by TV2 and DR associated with Michael Rasmussen's doping concessions. The two media thought to know that the now retired Christina Watches-rider had indicated Nicki Sørensen as former drug addict. The multiple Danish champion, however, takes the accusations in stride.
"I've heard it, but as far as I know, it's just rumors. And I'm not interested in commenting, "he says to Ekstra Bladet, adding that he" definitely "will take it in stride if he is called by Denmark's anti-doping federation to give evidence.
In addition, he is not well with the two media linking him with doping. "It is not very nice to be put in this context," says so.
Ik denk (hoop) dat iedereen onderhand inziet dat de laatste 50 jaar 95 % van het peleton aan de dope zit/zat.
Als ik nog maar terugdenkt aan Freddy Maertens, Bernard Thevenet, Pedro Delgado en zovele andere.
En de beste bedriegers werden later pleogleider, zodat ze hun kennis konden doorgeven aan de volgende generatie;
waar denk je dat Johan Bruyneel de stiel heeft geleerd?
Als ik nog maar terugdenkt aan Freddy Maertens, Bernard Thevenet, Pedro Delgado en zovele andere.
En de beste bedriegers werden later pleogleider, zodat ze hun kennis konden doorgeven aan de volgende generatie;
waar denk je dat Johan Bruyneel de stiel heeft geleerd?
-
MartijnPinarello
- Forum-lid
Nee, alleen dat je doping gebruiktPim360 schreef:Ik snap het gebruik van insuline niet helemaal. Ik heb zelf diabetes en spuit dus ook insuline, betekent dit dat ik daardoor beter fiets....
It's all about the bike!