Veldrijden 2016/2017
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Goede trainingsomstandigheden en minder belasting? Nou ik zou het ook wel weten hoor.
Maak joe woar
Ik kan het volkomen begrijpen dat klimmers er voor kiezen om dicht bij bergen te wonen in plaats van het vlakke NederlandQuarantanove schreef:In de sport heb ik daar geem moeite mee , sterker nog in het wegwielrennen vind ik het juist een factor die de an sich saaie sport juist een extra boeiende dimensie geeft.rondje schreef:De een noemt het een slimme manier, de ander vals spelen.
In de gewonwe maatschappij verafschuw ik wel dit soort "slimmigheden" ook al zijn ze legaal. Ik erger me veel meer aan bijv. Kruijswijk en Mollema met hun belastingontvluchting in Monaco dan aan "dopingzondaars"
- daniel1975
- Forum-lid HC
And how about the weather? Dat pisklimaat hier in NL kun je als prof niks mee, zuid FR is vele malen fijner trainen. Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom je niet daar gaat wonen/trainen als je je het kunt veroorloven.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Quarantanove
- Forum-lid
Sven Vanthourenhout over de omloop.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/v ... /1.2876728
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/v ... /1.2876728
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Omloop is pas in maart 
- daniel1975
- Forum-lid HC
De vraag is alleen of ze ook daadwerkelijk in Monaco verblijven. Het zou mij niks verbazen als ze z'n 54en een appartementje in Monaco huren vanwege de centen en ergens in een leuk huisje tussen de bergen in Frankrijk, Spanje of Italië verblijven.rondje schreef:Ik kan het volkomen begrijpen dat klimmers er voor kiezen om dicht bij bergen te wonen in plaats van het vlakke NederlandQuarantanove schreef:In de sport heb ik daar geem moeite mee , sterker nog in het wegwielrennen vind ik het juist een factor die de an sich saaie sport juist een extra boeiende dimensie geeft.rondje schreef:De een noemt het een slimme manier, de ander vals spelen.
In de gewonwe maatschappij verafschuw ik wel dit soort "slimmigheden" ook al zijn ze legaal. Ik erger me veel meer aan bijv. Kruijswijk en Mollema met hun belastingontvluchting in Monaco dan aan "dopingzondaars"
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, weet wel dat ik meerdere profs de stad in/uit heb zien fietsen als ik in Monaco was. Vaak in gemengde groepjes.
- daniel1975
- Forum-lid HC
uitslag bij de juniores mannen veldrijden: 3 britten op het podium, waarvan de topfavoriet WK is. Toch geen belgisch - nederlands onderonsje meer in de toekomst?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.