Wind Cycleworks
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hoezo gestolen??

WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zie ‘vandaag gefietst’ pagina.
viewtopic.php?f=22&t=85561&start=684
viewtopic.php?f=22&t=85561&start=684
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Ik ben benieuwd naar je nieuwe karretje!
Ben zelf alweer een maand bezig met spullen verzamelen en het bepalen van de kleur. Dat laatste valt niet mee, als je alles zelf kan bepalen en er veeel mogelijk is.
Ben zelf alweer een maand bezig met spullen verzamelen en het bepalen van de kleur. Dat laatste valt niet mee, als je alles zelf kan bepalen en er veeel mogelijk is.
Bart gaat eerst nog even op vakantie, dus ik moet nog even geduld hebben 
Ik zet, op stuurpen en zadelpen na, alles over van mijn huidige fiets.
De kleur wordt apple candy red-ish... ik heb van mijn werk (AkzoNobel) een staal opgestuurd wat er een beetje op lijkt, nu maar hopen dat de spuiter die kleur kan maken.
Edit: en er komt een ander zadel op, maar dat is een andere discussie
Ik zet, op stuurpen en zadelpen na, alles over van mijn huidige fiets.
De kleur wordt apple candy red-ish... ik heb van mijn werk (AkzoNobel) een staal opgestuurd wat er een beetje op lijkt, nu maar hopen dat de spuiter die kleur kan maken.
Edit: en er komt een ander zadel op, maar dat is een andere discussie
Ah, dan ben je bij je werk in goede handen!
Mooi dat je al een keuze hebt gemaakt. Ik ga van parelmoer-koper via nachtblauw naar metallic-lichtblauw.... Ik heb nog even, haha.
Ik wilde donkerblauw met oranje accenten. Maar de oranje onderdelen van Hope waren nou niet echt voor handen. Dan maar een spetterende framekleur.
Mooi dat je al een keuze hebt gemaakt. Ik ga van parelmoer-koper via nachtblauw naar metallic-lichtblauw.... Ik heb nog even, haha.
Ik wilde donkerblauw met oranje accenten. Maar de oranje onderdelen van Hope waren nou niet echt voor handen. Dan maar een spetterende framekleur.
Ik zie dagelijks zat kleuren voorbij komen ja, dat is wel een voordeel 
Parelmoer-koper is ook wel een mooie kleur, maar metallic blauw ook hahaha tja... keuzes keuzes!
Zelf vind ik de zwart/rood combo altijd mooi, frame dus rood, de rest zwart
Parelmoer-koper is ook wel een mooie kleur, maar metallic blauw ook hahaha tja... keuzes keuzes!
Zelf vind ik de zwart/rood combo altijd mooi, frame dus rood, de rest zwart
Candy apple red is inderdaad een hele mooie lakking.
Keuzes, keuzes... Het moet wel in 1x goed, anders kost het je 500,= voor toch maar iets anders.
Gelukkig ben ik over het frame er al wel over uit. Dat scheelt.
Een Allroad in fietsvakantie jasje. Dan kan ik met 1 fiets alles af.
Keuzes, keuzes... Het moet wel in 1x goed, anders kost het je 500,= voor toch maar iets anders.
Gelukkig ben ik over het frame er al wel over uit. Dat scheelt.
Een Allroad in fietsvakantie jasje. Dan kan ik met 1 fiets alles af.