Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Tour 2010 Topic!

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 20 jul 2010 16:13

mrcoffee schreef:Schande! Er is maar één VDB....

Wie dan? Ik weet wie je bedoelt maar Franck was ook niet de eerste met die bijnaam. In Vlaanderen korten ze zowat elke naam met die initialen af tot VDB, zoals de door mij hierboven al aangehaalde politicus Paul Vanden Boeynants. En die VDB was relatief gezien toch net even wat bekender dan Franck èn droeg die bijnaam veel eerder.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 20 jul 2010 16:20

VDB?
Was dat niet de oom van ene Frank?;):D

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 20 jul 2010 16:24

VDB: God is terug! Althans volgens onze zuiderburen ;)

Het zou net als rugnummers moeten zijn in de NHL: sommige nummers zijn heilig. Net als met bijnamen :) Je gaat toch ook geen renner "De Kanibaal" noemen? Heiligschennis, en dat uit de mond van een atheïst...
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

klaas-kippegaas
Forum-lid

klaas-kippegaas 20 jul 2010 17:26

LOL

werkelijk schandalig dit, echt verschrikkelijk!

Jurgen van den Broeck moeten ze met pek-en-veren besmeuren!!!
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 20 jul 2010 17:46

terug naar de tour

Gaat LA nog een etappe pakken en zo een beetje eerherstel halen in deze tour?
Live fast; die young. mijn blog

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 20 jul 2010 18:03

Ik gun het hem wel maar ik vrees van niet. Er zitten rappere mannen in de groep dus hij moet kunnen wegspringen maar daar geloof ik niet in.

-edit:
Barredo! Wat een gedurfde aanval. Ben benieuwd of hij het houdt.

-edit2:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Barredo :(
Erg jammer..... Wat een finale!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

laulau
Forum-lid

laulau 20 jul 2010 19:43

Och, toch nog een mooie 6e plaats voor Lance. Hij leek mij er aardig doorheen te zitten, de laatste meters van de sprint van "Oh well, I made it.". Petje af...
Cube AMS Comp 2010

Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??

dj
Forum-lid

dj 20 jul 2010 19:55

Wat! Stond Andy Schleck daar nu ineens het hele peloton tegen te houden totdat Gesink weer terug was na zijn lekke band????

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 20 jul 2010 20:09

DJ schreef:Wat! Stond Andy Schleck daar nu ineens het hele peloton tegen te houden totdat Gesink weer terug was na zijn lekke band????

Als ik denk aan dat mooie staaltje fair play van de Vuelta vorig jaar begint mijn hart nog te gloeien. Valverde, Basso, Mosquera en Gesink die de pedalen stilhouden omdat Evans lekrijdt. Zo hoort de sport beoefend te worden!

madhill
Forum-lid

madhill 20 jul 2010 20:32

LVGH schreef:
DJ schreef:Wat! Stond Andy Schleck daar nu ineens het hele peloton tegen te houden totdat Gesink weer terug was na zijn lekke band????

Als ik denk aan dat mooie staaltje fair play van de Vuelta vorig jaar begint mijn hart nog te gloeien. Valverde, Basso, Mosquera en Gesink die de pedalen stilhouden omdat Evans lekrijdt. Zo hoort de sport beoefend te worden!

Je kan ook overdrijven. Lekker banden horen bij het wielrennen en zou geen reden moeten zijn om te wachten.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

ruud_k
Forum-lid

ruud_k 20 jul 2010 20:36

Mmm, wellicht beetje offtopic nu, en zeker geen aanval op je statement, maar ik ben toch echt voor doorfietsen. Met zo'n massale valpartij nog okay... Maar wat Contador gisteren deed, prima. Fietsen is nu eenmaal een mechanische sport. En dat risico dien je in te calculeren. Wat dat betreft is de fiets een verlengstuk van het lichaam. Als een top klassement renner 's ochtends op staat met een blessure of hij krijgt in ene kramp tijdens een beklimming waardoor hij niet mee kan komen, stopt toch ook niet in ene het hele peleton. Dat fairplay gebeuren schiet nu wel door...

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 20 jul 2010 20:53

Madhill schreef:
LVGH schreef:

Je kan ook overdrijven. Lekker banden horen bij het wielrennen en zou geen reden moeten zijn om te wachten.

Vandaar ook het sarcasme ;)

Plaats reactie