Vandaag gefietst in 2009?
Vanmorgen een rondje Walcheren van 50km gefietst. Op de Westkapelse zeewering reed ik zonder trappen 45 km/u met windkracht 8 in de rug. Tegen de wind in beschutting gezocht achter de bladloze zeeuwse hagen. Dan kon ik de teller nog op 25 km/u houden. Op de kale vlaktes met de wind recht op kop reed ik echt niet harder dan 12 km/u. Zeeuwse wegen met storm tegen zijn net berghellingen.
Ik ben niet veel coureurs tegengekomen, maar wel een taaie boerin in klederdracht.
Zij had een fiets met trapondersteuning. Jammer dat ik geen fototoestel bij me had.
Fiets ze.
Ik ben niet veel coureurs tegengekomen, maar wel een taaie boerin in klederdracht.
Zij had een fiets met trapondersteuning. Jammer dat ik geen fototoestel bij me had.
Fiets ze.
//Zomer: Canyon
//Winter : Time
//Winter : Time
-
tomkolkman
- Forum-lid
Wat een lekker weer vandaag.
Rondom bad bentheim wezen fietsen. Een mooie omgeving, zonnetje op de kop, wat wil je nog meer. 55 km op de mtb weggetrapt en een mooie dag gehad.
Rondom bad bentheim wezen fietsen. Een mooie omgeving, zonnetje op de kop, wat wil je nog meer. 55 km op de mtb weggetrapt en een mooie dag gehad.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Vrijgenomen en een heerlijk rondje gedaan in Twente. Langs Ootmarsum, stukje Duitsland langs de grens bij Getelo, door het veenlandschap bij Vriezenveen, over de Sallandse Heuvelrug en verder. Werd nog ingehaald door een of andere jonge amateurwielrenner, type -geen last van zwaartekracht-. Ging toch effe te hard voor me. Toch ruim 4 uur weggetrapt. Aan het einde wat last van mijn rechterarm (waarschijnlijk een overblijfsel van mijn gebroken sleutelbeen... hopelijk gaat dat nog eens weg).
-
tomkolkman
- Forum-lid
@ponsteen
Hoeveel km was dat wel niet in 4 uur? Duitsland en sallandse heuvelrug is toch wel een aardig eindje.
Hoeveel km was dat wel niet in 4 uur? Duitsland en sallandse heuvelrug is toch wel een aardig eindje.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
De 1e strandkilometers gemaakt ter voorbereiding op E-P-E. 45 kilometer met daarin de complete route van EPE. Super weertje (korte broek en mouwen), windje 3 a 4 pal tegen op heenweg en diezelfde wind heerlijk in de rug voor de terugweg. Natuurlijk nog wel even bij Castricum een rondje parkeerplaats gemaakt.
Leef! Fiets!
-
bottecchia
- Forum-lid
Ik ben vandaag na een aantal weken "rust" ook maar weer eens op de fiets gestapt. Heerlijk weer om te fietsen en daarom ook een mooi rondje uitgezocht:
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/route21112009.jpg]
M'n conditie heb ik denk ik in Toscane laten liggen want het is een tijd geleden dat ik in een rondje van 85km serieus spijt had dat ik geen voeding had meegenomen. Ik heb nu met terugwerkende kracht nog veel meer respect voor Der Jan. Die doorgaans een veel langere onderbreking hield en zich dan in een paar weken in vorm moest zien te fietsen voor de tour.
[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/route21112009.jpg]
M'n conditie heb ik denk ik in Toscane laten liggen want het is een tijd geleden dat ik in een rondje van 85km serieus spijt had dat ik geen voeding had meegenomen. Ik heb nu met terugwerkende kracht nog veel meer respect voor Der Jan. Die doorgaans een veel langere onderbreking hield en zich dan in een paar weken in vorm moest zien te fietsen voor de tour.
Vandaag samen met m'n fietsmaatje een rondje zaltbommel hier gedaan.
Ik ga meestal gewoon op de racefiets en hij op de mtb(niet in het bezit van een race), dat was vandaag ook weer de bedoeling.
Alleen door pech met m'n race fiets(losgelopen crankarm) konden we na 5km weer terug naar huis daar de race omgewisseld voor me mtb en alsnog het rondje gereden.
Ik wist na 10km meteen weer waarom ik zo blij was met m'n racefiets voor op de weg.
Het was behoorlijk af zien, zeker met de wind die er vandaag stond, waar we veel last van hebben gehad.
Verder wel lekker kunnen genieten.
De teller stond uiteindelijk op 63.9km 02:22:33 en 26.8km/h gem en dat op de mtb met de wind die we pas de laatste 5km beetje mee hadden,viel het me niet eens echt tegen.
[img=http://img696.imageshack.us/img696/1991 ... bommel.jpg]
Ik ga meestal gewoon op de racefiets en hij op de mtb(niet in het bezit van een race), dat was vandaag ook weer de bedoeling.
Alleen door pech met m'n race fiets(losgelopen crankarm) konden we na 5km weer terug naar huis daar de race omgewisseld voor me mtb en alsnog het rondje gereden.
Ik wist na 10km meteen weer waarom ik zo blij was met m'n racefiets voor op de weg.
Het was behoorlijk af zien, zeker met de wind die er vandaag stond, waar we veel last van hebben gehad.
Verder wel lekker kunnen genieten.
De teller stond uiteindelijk op 63.9km 02:22:33 en 26.8km/h gem en dat op de mtb met de wind die we pas de laatste 5km beetje mee hadden,viel het me niet eens echt tegen.
[img=http://img696.imageshack.us/img696/1991 ... bommel.jpg]
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace