Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Twee vliegtickets naar Dublin voor volgend jaar juni.
En, ik zet het hier omdat het niet racefiets of andere gerelateerd is, een tweedehands Batavus Velder voor mijn lieffie.
Gekocht van de buurman die er in twee jaar net 300 km mee had gefietst.
En, ik zet het hier omdat het niet racefiets of andere gerelateerd is, een tweedehands Batavus Velder voor mijn lieffie.
Gekocht van de buurman die er in twee jaar net 300 km mee had gefietst.
En bedankt namens je buren.
(Die door de hitte al niet zo makkelijk in slaap vallen)
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Airco’s en campings: dat is een never ending discussion 
Als wij er ooit een aanschaffen wordt het een stille op het dak. Kost wel behoorlijk was, maar dan wel lekker stil in de caravan EN voor de buren.
Als wij er ooit een aanschaffen wordt het een stille op het dak. Kost wel behoorlijk was, maar dan wel lekker stil in de caravan EN voor de buren.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
In een paar berichtjes al mijn argumenten om nooit op een camping te gaan staan bevestigd!
Nog los van het met wc rol naar een toiletgebouw lopen
Nog los van het met wc rol naar een toiletgebouw lopen
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die wc rollen wandeling is gelukkig zeldzaam geworden. Maar het afnemende fatsoen en rekening houden met elkaar is helaas ook op de camping zichtbaar….
Daarom zoeken wij vaak de wat kleinere campings op in de bergen waar de kans groot is dat je niet Henk&Ingrid met 3 onopgevoedde kinderen tegen komt.
Daarom zoeken wij vaak de wat kleinere campings op in de bergen waar de kans groot is dat je niet Henk&Ingrid met 3 onopgevoedde kinderen tegen komt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat dacht ik ook.daniel1975 schreef: ↑03 jul 2025 22:19 Die wc rollen wandeling is gelukkig zeldzaam geworden. ......
Totdat ik afgelopen weekend vanaf het toilet mijn vrouw moest bellen of ze eventjes een rolletje wou brengen.
(en geluk had dat ik toevallig mijn telefoon mee had, normaal ligt hij op de eettafel
-
scottpch64
- Forum-lid
Wij boeken altijd in Italie een agriturismo, lekker kleinschalig (erg klein) in de toscane.
Laatste keer in Toscane bij Franco Chioccioli, Giro winnaar in 1991, een agriturismo geboekt in Pian di Sco, Castelfranco di Sopra.
Laatste keer in Toscane bij Franco Chioccioli, Giro winnaar in 1991, een agriturismo geboekt in Pian di Sco, Castelfranco di Sopra.
Dat is maar net hoe je hem gebruikt.
Hij produceert erg weinig geluid (maximaal 53 decibel), en om een uur of 9 een half uurtje aan is voldoende om het inslapen te vergemakkelijken.
Courir c'est mourir un peu
Altijd checken voor je gaat kakkenTheo V schreef: ↑04 jul 2025 07:27Dat dacht ik ook.daniel1975 schreef: ↑03 jul 2025 22:19 Die wc rollen wandeling is gelukkig zeldzaam geworden. ......
Totdat ik afgelopen weekend vanaf het toilet mijn vrouw moest bellen of ze eventjes een rolletje wou brengen.![]()
![]()
(en geluk had dat ik toevallig mijn telefoon mee had, normaal ligt hij op de eettafel)
Courir c'est mourir un peu
Vroeger ook jaarlijks met een tent. Ik zou het niet meer kunnen/willen.Dubbeldekker schreef: ↑03 jul 2025 22:03 In een paar berichtjes al mijn argumenten om nooit op een camping te gaan staan bevestigd!
Nog los van het met wc rol naar een toiletgebouw lopen![]()
Al die luidruchtige Nederlanders! Bah, neen!
Ik heb het met plezier gedaan tot m'n dertigste. Daarna toch het comfort van een huisje ontdekt en ik doe het niet meer anders.
On topic: Vooraadje Franse wijn.