In Frankrijk heb ik de laatste jaren bij quasi geen enkel vakantiehuisje nog een bbq gehad omwille van droogte en brandgevaar.
Veel elektrische plancha en co. Niet helemaal hetzelfde maar ook gewoon lekker.
Velen onderschatten id hoe weinig er nodig is om een droog stuk natuur in de fik te zetten.
Uitgebreid boekje met alle vloeken van Kapitein Haddock.
In een alleraardigst winkeltje aan de haven van Saint-Martin de Ré, volledig gewijd aan Kuifje. Aanrader voor de liefhebbers.
Uitgebreid boekje met alle vloeken van Kapitein Haddock.
In een alleraardigst winkeltje aan de haven van Saint-Martin de Ré, volledig gewijd aan Kuifje. Aanrader voor de liefhebbers.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Orlok schreef: ↑30 jun 2025 10:22
In Frankrijk heb ik de laatste jaren bij quasi geen enkel vakantiehuisje nog een bbq gehad omwille van droogte en brandgevaar.
Veel elektrische plancha en co. Niet helemaal hetzelfde maar ook gewoon lekker.
Velen onderschatten id hoe weinig er nodig is om een droog stuk natuur in de fik te zetten.
Lijkt me echt helemaal terecht. Er zal een camping de hens in gaan (zal vast al gebeurd zijn). Schade en leed niet te overzien. Wij hebben ook standaard een electriek bakplaatje als bbq mee. Werkt prima. Overigens zijn er altijd weer van die rukkers die op zo'n camping dan gewoon kolen stoken in hun eigen bbq-tje.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ja, daar verbaas ik mij ook over, ook ;als er gewoon een laadpunt is op de camping.
Als je dat niet kunt betalen moet je misschien maar niet op vakantie gaan.....
Haha, ik liep lang geleden stage bij een bedrijfje met naast de eigenaar en zijn vrouw 2 medewerkers.
De een (hij) reed in een Mazda 121 (het "bolhoedje"), zij kwam regelmatig in een Mustang 1966. Je begrijpt, die 2 waren geen match
En elke keer als ik zo'n plakker achter een vrachtwagen zie sukkelen moet ik daar aan terugdenken, dat hij zo trots zat te vertellen hoe zuunig hij dan wel niet naar zijn familie in Emmeloord kan rijden
synapse schreef: ↑02 jul 2025 12:57
Ja, daar verbaas ik mij ook over, ook ;als er gewoon een laadpunt is op de camping.
Als je dat niet kunt betalen moet je misschien maar niet op vakantie gaan.....
wilt betalen
kxlight schreef: ↑02 jul 2025 13:24
Vast dezelfde figuren die met 86km/h op 5m in t zog van n vrachtwagen hangen… lekker zuinig
Tuurlijk niet, in het buitenland moeten ze tanken zelf betalen, dus dan in de caravan aan de stroom. Thuis betaalt de baas. En natuurlijk het laatste pompstation voor de grens af tanken.
Ik doe het omgekeerd, laatste pomp in Belgie giet ik m nog even tot aan het randje vol. Moet het zelf betalen
Haha, een pompbediende bij Hazeldonk vertelde mij wel eens dat ze schatten dat 80% van de tankbeurten in de zomervakantie betaalt wordt met leasepassen.
Overigens ben je natuurlijk ook gek als je het niet doet.