En valpartijen; deels eens, maar op het moment dat SL weg reed keek iedereen en deed niemand iets. De nonchalante blik van Terpstra was wel grappig.
Wielerseizoen 2014
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies; Bos werd absoluut als wereldsprinter neergezet in het Belkintopic. Over nuances gesproken 
En valpartijen; deels eens, maar op het moment dat SL weg reed keek iedereen en deed niemand iets. De nonchalante blik van Terpstra was wel grappig.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik heb nog eens gelezen en vrees dat je ietwat last hebt van overdrijveritus. Er werd absoluut niet iets anders gesteld dat hij niet minder was dan Moreno Hofland. Maar goed, dat weet je net zo goed als ikdaniel1975 schreef:Precies; Bos werd absoluut als wereldsprinter neergezet in het Belkintopic. Over nuances gesproken
Of vind jij Moreno al een top sprinter?
Ja, was een hele mooie overwinning van Sebastiaan Langeveld.En valpartijen; deels eens, maar op het moment dat SL weg reed keek iedereen en deed niemand iets. De nonchalante blik van Terpstra was wel grappig.
Kom kom kom, ik weet dat de Bods haat groot is, maar ook jij weet heel goed dat het argument was dat Moreno Hofland veel beter was dan Bos. En hoe opvalend, ook daar was je lekker aan het bashen en aan het roemen hoe Moreno geweldig was na een fabletastische tweede plaats in Brusel Kuurne BrusselGerboon schreef: Bos werd in eerdere Belkin fora weldegelijk neergezet als klasse sprinter. Hij werd omschreven als iets minder als Kittel, Cav en Greipel. Dan had hij hier wel mogen winnen van Terpstra en Kreder. En doordat hij niet op zat te letten stak sinkeldam zijn wiel er nog net voorbij. Omdat hij de laatst trap niet de moeite vind verliest hij nog een plaats.
Best leuk dat dat allemaal nog heeeel makkelijk terug te lezen is
De grote transfer van deze Tour de France is bijna rond. Groenetruidrager Peter Sagan staat op het punt om bij Tinkoff-Saxo te tekenen. Er wordt nog onderhandeld over een aantal details, maar Giovanni Lombardi (manager Sagan) en teammanager Bjarne Riis zouden elkaar al de hand hebben geschud om de deal te bezegelen.
Sagan is op het einde van het jaar contractvrij en zijn ploeg Cannondale gaat volgend seizoen samen met Garmin-Sharp. Aan de hoge salariseisen van de Slowaak kon Garmin niet voldoen. Riis heeft al een paar jaar zijn vizier gericht op Sagan. Met Alberto Contador en Peter Sagan als kopmannen wil Tinkoff-Saxo volgend jaar op alle terreinen toeslaan. Sagan zou drie ploegmaten en zijn masseur kunnen meenemen naar zijn nieuwe ploeg.
Sagan is op het einde van het jaar contractvrij en zijn ploeg Cannondale gaat volgend seizoen samen met Garmin-Sharp. Aan de hoge salariseisen van de Slowaak kon Garmin niet voldoen. Riis heeft al een paar jaar zijn vizier gericht op Sagan. Met Alberto Contador en Peter Sagan als kopmannen wil Tinkoff-Saxo volgend jaar op alle terreinen toeslaan. Sagan zou drie ploegmaten en zijn masseur kunnen meenemen naar zijn nieuwe ploeg.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Luis León Sánchez rijdt volgend seizoen voor Astana. Dat bevestigde de wielrenner op de Spaanse wielerwebsite Biciciclismo.com. De 30-jarige Spanjaard komt over van de Continental-ploeg Caja Rural-Seguros RGA.
Sánchez reed in 2006 ook al voor Astana, waar Alexander Vinokoerov momenteel ploegleider is. Sánchez wil zich testen in de rondes van een week en zich - als dat goed gaat - laten zien in de klassiekers. Verder zal hij kopman Vincenzo Nibali bijstaan in de grote rondes.
Sánchez reed van 2011 tot 2013 bij Rabobank, maar moest vertrekken vanwege aanhoudende beschuldigingen over zijn betrokkenheid bij de dopingzaak Operación Puerto
Sánchez reed in 2006 ook al voor Astana, waar Alexander Vinokoerov momenteel ploegleider is. Sánchez wil zich testen in de rondes van een week en zich - als dat goed gaat - laten zien in de klassiekers. Verder zal hij kopman Vincenzo Nibali bijstaan in de grote rondes.
Sánchez reed van 2011 tot 2013 bij Rabobank, maar moest vertrekken vanwege aanhoudende beschuldigingen over zijn betrokkenheid bij de dopingzaak Operación Puerto
-
elefantino
- Forum-lid
Mooie combinatie....LL Sanchez en Astana. Iets zegt me dat het uitstekend bij elkaar past.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verrassende keuze idd.......
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk dat ze door dit soort acties alleen maar meer de schijn tegen gaan krijgen.
Ik ben benieuwd of Lars Boom daar ook nog wat kan "groeien":http://www.nu.nl/sport/3842584/lars-boo ... stana.html

Campagnolo Ultra Dork
Dat vind ik wel echt jammer. Dat hij weg zou gaan was te verwachten, maar waarom Astana?