foto van je fiets
-
El Pistolero
- Forum-lid
Mooie fiets met dikke wielen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Over die knapzak zal ik dan maar niks zeggen, maar ik vind er echt teveel wit op zitten. Met name spacers, stuurpen en stuur is m.i. Teveel van het goed...
Maar dat is slechts een mening en aan smaak onderhevig
Maar dat is slechts een mening en aan smaak onderhevig
haha, je bent wel een echte volhouderkees0251 schreef:Ik vind de knapzak niet mooi.
@Hanz, je hebt me nu toch aan het denken gezet. Ik was eigenlijk niet van plan om iets aan te gaan passen verder, ik dacht dat er (optisch) niet veel meer te verbeteren was.. Maar als ik kijk naar het stuk tussen het frame en zadel, dat is ook zwart.. en als ik me dan voorstel wat jij net zegt, dat de spacers en stuurpen ook zwart zouden moeten.. ????
Ik ga er eens over nadenken (wel jammer dat een mooie/goeie stuurpen gelijk weer zo prijzig is..)
heeft er iemand photoshop??
- Supergrover
- Forum-lid HC
of een witte zadelpen en witte knapzak???fietseric schreef:haha, je bent wel een echte volhouderkees0251 schreef:Ik vind de knapzak niet mooi.![]()
@Hanz, je hebt me nu toch aan het denken gezet. Ik was eigenlijk niet van plan om iets aan te gaan passen verder, ik dacht dat er (optisch) niet veel meer te verbeteren was.. Maar als ik kijk naar het stuk tussen het frame en zadel, dat is ook zwart.. en als ik me dan voorstel wat jij net zegt, dat de spacers en stuurpen ook zwart zouden moeten.. ????![]()
Mooie foto!jsprbcn schreef:Gisteren nog even een foto gemaakt tijdens mij avond rit.
http://www.flickr.com/photos/jsprhrmsn/13260737153/
http://app.strava.com/activities/121982163
Misschien ook niet doen dan. Gaat er toch om wat jij mooi vindtfietseric schreef: Ik was eigenlijk niet van plan om iets aan te gaan passen verder, ik dacht dat er (optisch) niet veel meer te verbeteren was
Jij fiets ermee en ziet haar dagelijks staan, wij niet.
Trouwens heb je nu een fiets die eens een keertje anders is dan zo'n zwarte met zwart en zwart.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Mooi plaatje!!jsprbcn schreef:Gisteren nog even een foto gemaakt tijdens mij avond rit.
Hier zullen velen (waaronder ik) jaloers van worden ..
Nu al 's-avonds rijden.
En dat waarschijnlijk ook nog in korte broek?
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Ik heb nog een rolletje zwarte tape liggen, ik ga ze voorlopig eerst in de zwarte tape inpakken en dan zie ik wel of het me bevalt in het zwart..flores schreef:Misschien ook niet doen dan. Gaat er toch om wat jij mooi vindtfietseric schreef: Ik was eigenlijk niet van plan om iets aan te gaan passen verder, ik dacht dat er (optisch) niet veel meer te verbeteren was![]()
Jij fiets ermee en ziet haar dagelijks staan, wij niet.
Trouwens heb je nu een fiets die eens een keertje anders is dan zo'n zwarte met zwart en zwart.
Mooie foto trouwens Jasper!
Dit was net voor zonsondergang op de laatste klim. Eenmaal boven windjack aangetrokken gezien het frisser werd en ik moest afdalen. Wel met korte broek en wollen sokken gereden (ik ben een beetje een opa als het op kou aan komt)ric schreef:Mooi plaatje!!jsprbcn schreef:Gisteren nog even een foto gemaakt tijdens mij avond rit.
Hier zullen velen (waaronder ik) jaloers van worden ..
Nu al 's-avonds rijden.
En dat waarschijnlijk ook nog in korte broek?