Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Een setje Campagnolo khamsin G3 wielen i.v.m. Spaakbreuk van de originele wielset.

- Forum-lid
Nieuwe kmc sl 11 speed gold ketting ter vervanging van de chorusketting. Ben benieuwd het staat wel mooi in elk geval.
Smering uiteraard met boeshield super spul.
Smering uiteraard met boeshield super spul.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
Off-topic.
In hoeverre klopt dat?
@havana, ik wil ook de Tiagra cassette aanschaffen (3* Ventoux). Bij mantel staat vermeld staat dat deze cassette "enkel te gebruiken in combinatie met een Super Narrow 10-speed ketting"havana schreef:- 2x Vredestein Senso 25 mm
- Boeshield T9 smeermiddel (ik stap vanaf de volgende ketting af van Squirt Lube)
- 12-30 Tiagra cassette (voor de Mortirolo...)
In hoeverre klopt dat?
Na lang vergelijken en zoeken, lezen op dit forum en reviews op het internet, net besteld bij Hartslagmetershop:
Mio Cyclo 305 Hc fietsnavigatie met hartslagmeting/cadans en snelheidssensor (ANT+) met daarbij een Front mounting houder van Mio, complete set voor € 259,- incl verzenden.
Als het goed gaat morgen in huis en dan monteren. Voorlopig weer
Mio Cyclo 305 Hc fietsnavigatie met hartslagmeting/cadans en snelheidssensor (ANT+) met daarbij een Front mounting houder van Mio, complete set voor € 259,- incl verzenden.
Als het goed gaat morgen in huis en dan monteren. Voorlopig weer
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Iedere 10v ketting (ongeacht het merk) werkt.fabber schreef:Off-topic.
@havana, ik wil ook de Tiagra cassette aanschaffen (3* Ventoux). Bij mantel staat vermeld staat dat deze cassette "enkel te gebruiken in combinatie met een Super Narrow 10-speed ketting"havana schreef:- 2x Vredestein Senso 25 mm
- Boeshield T9 smeermiddel (ik stap vanaf de volgende ketting af van Squirt Lube)
- 12-30 Tiagra cassette (voor de Mortirolo...)
In hoeverre klopt dat?
voor m'n Cannondale Synapse een 2012 Carbon seatpost met 0 cm offset seatpost head ter vervanging van de originele met 2 cm offset. Deze is makkelijker af te stellen (plus het feit dat 2 cm offset teveel voor me was) ,maar deze is wel minder mooi naar mijn idee. Maar functionaliteit is wat telt....toch?
Nu nog iemand vinden die dat ding (dun en duurzaam) matzwart kan spuiten...

Nu nog iemand vinden die dat ding (dun en duurzaam) matzwart kan spuiten...
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Nieuw shirtje ->

Deze van Rapha vind ik erg mooi!
Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt en de nieuwe schoenen (en ander klein spul) zijn besteld

Rotor Chainring Bolt Set Road 5 pieces
Castelli Rosso Corsa 6 Socks black/yellow fluo
Shimano SM-SH11 SPD-SL Cleats +/-3°
Castelli Rosso Corsa 9 Socks black
Elite Hygene Bottle 750ml transparent-smoke
Shimano Cable Tips
Tektro RL721 Cross Brake Lever 31.8 black
Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt en de nieuwe schoenen (en ander klein spul) zijn besteld

Rotor Chainring Bolt Set Road 5 pieces
Castelli Rosso Corsa 6 Socks black/yellow fluo
Shimano SM-SH11 SPD-SL Cleats +/-3°
Castelli Rosso Corsa 9 Socks black
Elite Hygene Bottle 750ml transparent-smoke
Shimano Cable Tips
Tektro RL721 Cross Brake Lever 31.8 black