Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Praatprogramma’s rond de Tour

arnold
Forum-lid

arnold 21 jul 2025 17:09

Orbea schreef: 21 jul 2025 06:37
Klein_Verzet schreef: 21 jul 2025 00:11 Terpstra zag het niet als enige, dat Wellens optimaal gebruikmaakte van de TV-motor. Het leek het BK wel. Verder las Gijs heel mooi een pagina uit Ventoux, en vond ik de bijdrage van Thijs een beetje mager. Knetemann overgeslagen net als die zanger met piano. Kortom, dit was de nazit met Dione.
Niet om aan te gluren dat hele programma één grote politieke correcte woke gemeenschap.
Ik kijk wel eens en het valt meestal niet mee, maar wat er nu weer woke aan is, dat ontgaat me. Het woke-argument wordt meestal gebruikt door de doelgroep van dat ontzettend ordinaire Vandaag Inside.
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra

martinbo
Forum-lid

Gebruikersavatar martinbo 23 jul 2025 14:47

<mod>
Zo, en nu weer on topic en off person aub
</mod>

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 23 jul 2025 23:03

Wat is die patissier Robèrt van Beckhoven een aardige vent zeg. En leuk dat hij nu aan tafel zit bij de Avondetappe.
Verder blijf ik Kittel echt een geweldig analist en reporter vinden.

Het team en de redactie van de Avondetappe is echt een superteam. Altijd mooie of leuke locaties, geweldige regie en camerawerk, de edit van de reportages is spot on en de tafelgasten zijn vaak, niet altijd, leuk om te horen en zien.

Wat dat betreft is VLV een beetje saai in vergelijking met de Avondetappe. En VLV mist de grappige, interessante en relevante cultuurhistorische reportages dit jaar. Dat deden ze in het verleden toch echt beter.
Adversity is the Catalyst of Change

Schuni1986
Forum-lid

Schuni1986 23 jul 2025 23:31

Dubbeldekker schreef: 23 jul 2025 23:03 Wat is die patissier Robèrt van Beckhoven een aardige vent zeg. En leuk dat hij nu aan tafel zit bij de Avondetappe.
Verder blijf ik Kittel echt een geweldig analist en reporter vinden.

Het team en de redactie van de Avondetappe is echt een superteam. Altijd mooie of leuke locaties, geweldige regie en camerawerk, de edit van de reportages is spot on en de tafelgasten zijn vaak, niet altijd, leuk om te horen en zien.

Wat dat betreft is VLV een beetje saai in vergelijking met de Avondetappe. En VLV mist de grappige, interessante en relevante cultuurhistorische reportages dit jaar. Dat deden ze in het verleden toch echt beter.
Eens, leuke uitzending vandaag. Sowieso winst als knetemann niet aan tafel zit, gisteren was ze bijzonder vervelend omdat ze anderen met veel meer kijk op de sport niet kan laten uitpraten.

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 23 jul 2025 23:35

Ik heb ‘m gisteren niet gezien maar ik geloof je meteen ;)

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 23 jul 2025 23:37

Ontzettend gaaf om te zien hoe zo'n te dikke man taartjes gaat kopen en deze samen met een ex wielrenner oppeuzelt. Echt, bijzondere TV.

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 24 jul 2025 00:02

Pfff! Weeral dat gezever. Kijk gewoon niet naar dat programma als je alleen maar ergernis ervaart.
Maar hoe dan ook: a.u.b onthoud je dan van commentaar in dit topic want het begint:
a) een beetje vervelend te worden. En
b) je valt in herhaling.

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 24 jul 2025 11:52

Sorry, ik vond het misschien gewoon jammer dat mevrouw Knetemann helemaal geen spreektijd kreeg. Ze heeft een hele duidelijke stem, en zelf ook gefietst, maar dat wist je waarschijnlijk al. De Ventoux had ze nog nooit gedaan, maar dat is rechtgezet. Weet iemand haar tijd? O ja, en nog bedankt voor de adviezen.

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 24 jul 2025 23:02

In meende te herinneren dat Bert de Backer soms moeilijk te verstaan is voor Nederlanders. Het leek er op dat hij zijn uitspraak aanpaste aan de Nederlandse kijkers van de Avondetappe. Mooie gesprekken tussen Bert en Tom.

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 24 jul 2025 23:25

Vandaag dacht ik, vooruit laat ik weer eens naar VLV (terug)kijken. Buitengewoon heerlijke sfeer, waar de Avondetappe schril bij afsteekt. Jammer dat er zoveel gelachen werd, met name door Richard Plugge. Gelukkig hebben we de foto nog:
Afbeelding

Daarna schoof ik denkbeeldig aan bij Dione aan tafel, waar een geanimeerde gesprek ontspon en de gedaante van een analyse van de etappe van de dag aannam. Dumoulin zat op z'n luie stoel tegenover De Backer en ene Karremans met Picnic en Post NL aandelen. Dumoulin fileerde de Visma's tot drie kardinale fouten, waar ik het volmondig mee eens was. De Backer gaf prima tegengas. En inderdaad, verstaanbaar! Kortom, een perfecte nazit, waarin net als in VLV heel veel gelachen werd.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 25 jul 2025 08:45

Tom gaat zich steeds meer thuis voelen in de rol die hij nu heeft.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 25 jul 2025 10:00

Klein_Verzet schreef: 24 jul 2025 11:52 Sorry, ik vond het misschien gewoon jammer dat mevrouw Knetemann helemaal geen spreektijd kreeg. Ze heeft een hele duidelijke stem, en zelf ook gefietst, maar dat wist je waarschijnlijk al. De Ventoux had ze nog nooit gedaan, maar dat is rechtgezet. Weet iemand haar tijd? O ja, en nog bedankt voor de adviezen.
Twee uur en 2 minuten

https://www.strava.com/activities/15185835711
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Plaats reactie