Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vandaag / deze nacht de stickers geplakt die ik via Graphic shack had besteld. Perfecte levering en ze zien er geweldig uit. Jammer dat rond de letters het groen niet geheel weggewerkt kon worden maar dat mag de pret niet drukken.
Van dit :

Naar dit

Van dit :
Naar dit
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
- boswielrenner
- Forum-lid
Goed gedaan hoor. Ik heb ook een keer stickers geplakt op mijn wielen. Best een secuur klusje waar ik toch wel even warme handen van kreeg. Een plantenspuit met wat sop, goede decals en een twee 3m rakels maken het een leuke klus.
Ik heb de Tufo's bij Bike Palast gekocht. Ik koop daar al mijn tubes.
Hier een plaatje van een Tufo S3 lite 21mm naast een "gewone" tube. Groot verschil in formaat en dan is de Tufo Jet nog kleiner op te vouwen. De Tufo's zijn ideaal als reserve tube.

Assos Suisse Jersey is inderdaad een prachtig shirt.
Ik heb de Tufo's bij Bike Palast gekocht. Ik koop daar al mijn tubes.
Hier een plaatje van een Tufo S3 lite 21mm naast een "gewone" tube. Groot verschil in formaat en dan is de Tufo Jet nog kleiner op te vouwen. De Tufo's zijn ideaal als reserve tube.
Assos Suisse Jersey is inderdaad een prachtig shirt.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- 2x Vredestein Senso 25 mm
- Boeshield T9 smeermiddel (ik stap vanaf de volgende ketting af van Squirt Lube)
- 12-30 Tiagra cassette (voor de Mortirolo...)
- Boeshield T9 smeermiddel (ik stap vanaf de volgende ketting af van Squirt Lube)
- 12-30 Tiagra cassette (voor de Mortirolo...)
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Mortirolo? .... Masochist!havana schreef:- 12-30 Tiagra cassette (voor de Mortirolo...)

Die overstap heb ik afgelopen zomer ook gedaan. Bevalt mij prima. Alleen jammer dat Boeshield hier nergens verkrijgbaar is. Moet dus altijd online, en dan moet ik altijd weer iets meebestellen om de verzendkosten te drukkenhavana schreef: - Boeshield T9 smeermiddel (ik stap vanaf de volgende ketting af van Squirt Lube)
Klopt, ik moest ook even over de 100 euro heen om geen verzendkosten te hebben. Vandaar de cassette erbij 
Ben benieuwd naar 't spul. Ik heb 't wel gehad met Squirt Lube. Het is mij te arbeidsintensief, de smering is niet geweldig, de ketting is behoorlijk luidruchtig (OK, ligt ook deels aan de KMC ketting zelf) en die grijze brokken met zooi vind ik nu ook niet zo fantastisch.
Ben benieuwd naar 't spul. Ik heb 't wel gehad met Squirt Lube. Het is mij te arbeidsintensief, de smering is niet geweldig, de ketting is behoorlijk luidruchtig (OK, ligt ook deels aan de KMC ketting zelf) en die grijze brokken met zooi vind ik nu ook niet zo fantastisch.
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Ik heb helemaal geen problemen met Squirt lube (met Campa), ik veeg eens in de maand met een doek met wat ontvetter ( dit weekend nog Aceton omdat er niets anders in de buurt stond) binnen enkele seconden de ketting schoon en druppel hem opnieuw in. Ik hoor weinig tot geen geluid.

Predies, ik was met name de zwarte klei zat (bij Squirt) Over de smering zelf was ik overigens wel tevreden.
Ik heb wel eens gelezen dat Boeshield ook als kettingzaag-olie gebruikt wordt. Nu wil ik het binnenkort eens andersom proberen. Een beetje kettingzaag olie halen, en dit op de ketting smeren. Experimentje!
Ik heb wel eens gelezen dat Boeshield ook als kettingzaag-olie gebruikt wordt. Nu wil ik het binnenkort eens andersom proberen. Een beetje kettingzaag olie halen, en dit op de ketting smeren. Experimentje!
Kettingzaagolie heb ik hier genoeg liggen (in hoeveelheden van 25L...)
Wordt een beetje een dure hobby als je daar Boeshield voor gaat gebruiken (op een zaagdag draai ik er zo een liter olie doorheen...)
@ ericpeters
Ligt misschien dan aan de KMC kettingen. Ik wil best met Campa kettingen gaan rijden, maar ik vind ze nogal duur. Voor de prijs van één Veloce 10v ketting koop ik 2 KMC's...
Wordt een beetje een dure hobby als je daar Boeshield voor gaat gebruiken (op een zaagdag draai ik er zo een liter olie doorheen...)
@ ericpeters
Ligt misschien dan aan de KMC kettingen. Ik wil best met Campa kettingen gaan rijden, maar ik vind ze nogal duur. Voor de prijs van één Veloce 10v ketting koop ik 2 KMC's...