Het grote OAKLEY topic
Lijkt mij stug, of je moet ze eruit slopen en opnieuw erin lijmen.tommeke14 schreef:Ik heb een Pro M Frame. Blijft een fijne bril. Maar ik gebruik nu vooral m'n Radar. Weet iemand of je de logootjes kan vervangen?
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Logo's kan je er wel uit wippen. Maar ws passen die van de radar niet in de M-frame
Wie weet waar je tegen een NORMALE prijs een los Oakley Radarlock frame kunt kopen, dus zonder glazen erin. Heb glazen zat enkel geen frame meer.
Bijna nergens te vinden en als ze al leverbaar zijn,krijg ik zo links en rechts toch prijzen door gegeven over bestellen tegen bedragen.......kan ik beter een complete bril voor kopen en het glas zien te verkopen. Maar goed wie iets weet, ik hoog het graag.
Op Ebay in Amerika te koop tegen heel acceptabele prijzen, maaaaaaar.......die vervelende invoerrechten die daarop komen, zijn niet mis.
Bijna nergens te vinden en als ze al leverbaar zijn,krijg ik zo links en rechts toch prijzen door gegeven over bestellen tegen bedragen.......kan ik beter een complete bril voor kopen en het glas zien te verkopen. Maar goed wie iets weet, ik hoog het graag.
Op Ebay in Amerika te koop tegen heel acceptabele prijzen, maaaaaaar.......die vervelende invoerrechten die daarop komen, zijn niet mis.
Enkel deze frames zijn apart te verkrijgenrobzie schreef:Wie weet waar je tegen een NORMALE prijs een los Oakley Radarlock frame kunt kopen, dus zonder glazen erin. Heb glazen zat enkel geen frame meer.
- New M frame
- Radar
- Flak Jacket
- Half Jacket
Dit klopt niet helemaal hoor ook de Radarlock is los te krijgen bij oa. Sportbrillenshop zelfs een losse custom is te bestellen, maar de prijs is niet mis. Een complete kopen en de lens vervolgens los doorverkopen is volgens mij veel voordeliger.
Hoezo offiële weg, waar komen ze bij Sportbrillenshop dan vandaan?
Ik heb overigens een losse case voor Radar(lock) en/of M-frame liggen en een lens voor Radarlock van Walleva-makelij, wie interesse heeft moet maar even in het te koop topic kijken.
Ik heb overigens een losse case voor Radar(lock) en/of M-frame liggen en een lens voor Radarlock van Walleva-makelij, wie interesse heeft moet maar even in het te koop topic kijken.
Laatst gewijzigd door robzie op 22 aug 2014 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat je bij Oakley enkel losse frames kan bestellen van deze 4 modellen.robzie schreef:Hoezo offiële weg, waar komen ze bij Sportbrillenshop dan vandaan?
Ik denk dat ze gewoon volledige brillen bestellen en daarna de frames apart verkopen.
Goedemiddag,
Voor mijn (oude) Jawbone Oakley wil ik nieuwe glazen kopen.
Nu kom ik op ebay glazen voor zo 36 euro. http://www.ebay.nl/usr/solarlens?_trksid=p2047675.l2559 Weten jullie of solarlens te vertrouwen is en of het officiele lenzen zijn?
Zo niet, nog iemand tips waar ik deze lensen kan kopen ( en/ook oakley earsocks )
Voor mijn (oude) Jawbone Oakley wil ik nieuwe glazen kopen.
Nu kom ik op ebay glazen voor zo 36 euro. http://www.ebay.nl/usr/solarlens?_trksid=p2047675.l2559 Weten jullie of solarlens te vertrouwen is en of het officiele lenzen zijn?
Zo niet, nog iemand tips waar ik deze lensen kan kopen ( en/ook oakley earsocks )
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..