Canyon
Prachtige fiets Mike, heb die van mij afgelopen week ontvangen en gisteren getest.....puur genot was het, wat een heerlijke fietsStuntman Mike schreef:Hierbij mijn nieuwe 'flyweight': Ultimate CF SLX 9.0sl
Ik vindt de Mavics ook beter smoelen. Maar die zadelstand lijkt me niet zo'n gelukkige keuze.jsprbcn schreef:
Laten we de fiets van Smoothly niet vergeten!
Mijn voorkeur gaat bij deze fiets ook uit naar de Mavic wielen. De FFWD vind ik met deze decals net iets té schreeuwerig
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- arnoudrace
- Forum-lid
Ik zou heel smoothly voor een vcls 2.0 zonder setback gaan als dit goed zit 
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Schitterend!Stuntman Mike schreef:Bedankt voor de complimenten, reacties in omgeving zijn ook hetzelfde...![]()
Het gewicht klopt met de opgave van 6.10kg op een paar gram na. Ik heb een andere cassette en breder stuur dus dat kan kloppen. Verder gaat hij nog verder omlaag zodat hij op rond de 5.80kg komt. SLR carbon zadel, titanium snelspanners, lichte binnenbanden en andere kabels.
Doelstelling is -/- 6kg, rijklaar...
Ik heb interesse in een Ultimate CF SL, maar wil hem dan uitvoeren met Shimano 6870 Di2. Zou dat een beetje netjes lukken ? De meeste kabels lopen binnendoor, mis alleen een gaatje voor de etube kabel bij de voorderailleur .
Iemand al ervaring mee ?
Iemand al ervaring mee ?
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Hetframe is er niet echt op voorzien dus 100% netjes gaat het niet lukken denk ik, hier en daar met een strapje(spanbandje) werken...bigfloor schreef:Ik heb interesse in een Ultimate CF SL, maar wil hem dan uitvoeren met Shimano 6870 Di2. Zou dat een beetje netjes lukken ? De meeste kabels lopen binnendoor, mis alleen een gaatje voor de etube kabel bij de voorderailleur .
Iemand al ervaring mee ?
Ze zeggen dat de -17 pen niet meer leverbaar is omdat er bijna geen vraag naar is.Hopen dat de 4,5mm topcap voldoende is.haaldoor schreef:Ja leveren ze. Even bellen of e-mailen. Wel pittige kosten(dacht rond de 80 euro). Sommige webshops leveren nu ook 1 1/4 pennen van Ritchey. Weet niet of ook -17...
Vraag even aan gebruiker TomTom wat er kan. Hij is en Canyon fan en heeft al zijn bikes met Di2. Zelfs de MTB. Daarnaast heeft hij een oude CF laten ombouwen voor Di2 gebruik.remirom schreef:Hetframe is er niet echt op voorzien dus 100% netjes gaat het niet lukken denk ik, hier en daar met een strapje(spanbandje) werken...bigfloor schreef:Ik heb interesse in een Ultimate CF SL, maar wil hem dan uitvoeren met Shimano 6870 Di2. Zou dat een beetje netjes lukken ? De meeste kabels lopen binnendoor, mis alleen een gaatje voor de etube kabel bij de voorderailleur .
Iemand al ervaring mee ?
Anders staat er op weightweenies ook veel info over dit soort expert onderwerpen.
Weeg wel even af de investering en alle onvolkomenheden en of het dan niet gewoon beter is een CF SLX Di2 frame te kopen of complete fiets.