Ja, inderdaad ervaringsdeskundige...robbebopper schreef: ↑25 mei 2018 21:59 Karsten Kroon is geen journalist, maar medecommentator en “ervaringsdeskundige”![]()

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ja, inderdaad ervaringsdeskundige...robbebopper schreef: ↑25 mei 2018 21:59 Karsten Kroon is geen journalist, maar medecommentator en “ervaringsdeskundige”![]()
Hallo Daniël, er toch even op wijzen dat Froome nog geen eindwinnaar is hé. Net zoals Yates vandaag zit er voor morgen een slechte dag nog altijd in. Zeker na de geleverde inspanningen van vandaag.daniel1975 schreef: ↑25 mei 2018 21:37 Wat de waarheid ook is, doped of niet;
Het is een zwarte dag voor het fietsen. Niemand gelooft hem of zijn team, met een juiste regelgeving had hij hier niet eens kunnen starten en nu wint hij ook nog op deze bizarre wijze.
Worst cast scenario wat de UCI of Giro kon bedenken komt uit.
De waarheid doet er inmiddels eigenlijk al niet meer toe. Deze zege zal voor altijd besmet zijn, terecht of niet.
Ik heb me ook best vermaakt i.t.t vele Touretappes in de laatste 5 jaar.japiecarbon schreef: ↑25 mei 2018 21:48 Zwarte dag voor het fietsen? Iedereen weet toch al dat er al jaaaaaaaaaaaaaaren doping gebruikt word. Dat ene gevalletje extra maakt echt niet uit. Het interesseert mij ook eigenlijk niet. Robocop en Rambo zijn ook niet echt en vind ik ook gewoon leuk om te kijken.
Ik heb genoten vandaag!
Meeste renners zullen er zo over denken.daniel1975 schreef: ↑25 mei 2018 22:23 https://twitter.com/LottoJumbo_road/sta ... 0489286662
Bennett reageert wel aardig.