Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

davey
Forum-lid

davey 09 mar 2007 11:40

Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 08 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 08 Maart 2007

zaterdag wedstrijd rijkevorsel, nog 2 ronden,  lek..  :S
zondag wedstrijd dottingies, ng 200meter, valpartij eerste rij,   :S

seizoen begint goed,

nieuwe shifters beschadigd.  stuurtje gescheurt, cosmics beschadigd, pedalen net nieuw zaterdagavond gemonteerd helemaal geschaafd, achterderr helemaal geschaafd,zadelpen staat iemand zijn tandblad gegraffeerd,zadel gescheurd,  

Zo dat is allemaal niet zo mooi en dat loopt aardig in de centjes, maar ben je er zelf wel redelijk zonder kleerscheuren vannaf gekomen.

nou niet echt, (kleerscheuren had ik zeker alles kapot behalve broek)
maar me knie lict een beetje aan gort, maandag niet kunnen fietsen dinsdag heel moeilijk en nu gaat het al wel redelijk. verder hier en daar wat geschaafd maar dat is niet zo erg, trekt wel bij,

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 09 mar 2007 16:46

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 08 Maart 2007

zaterdag wedstrijd rijkevorsel, nog 2 ronden,  lek..  :S
zondag wedstrijd dottingies, ng 200meter, valpartij eerste rij,   :S

seizoen begint goed,

nieuwe shifters beschadigd.  stuurtje gescheurt, cosmics beschadigd, pedalen net nieuw zaterdagavond gemonteerd helemaal geschaafd, achterderr helemaal geschaafd,zadelpen staat iemand zijn tandblad gegraffeerd,zadel gescheurd,  

afgelopen zaterdag hadden bij de nieuwelingen idd veel lek, Markus ook al met het ingaan van de laatste ronde, kreeg wel een mooi wiel voor zijn Antara terug :p Bora G3 Ulta... volgens mij hebben zijn ouders echt geld teveel!!!
Afbeelding

davey
Forum-lid

davey 09 mar 2007 19:53

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 09 Maart 2007

afgelopen zaterdag hadden bij de nieuwelingen idd veel lek, Markus ook al met het ingaan van de laatste ronde, kreeg wel een mooi wiel voor zijn Antara terug :p Bora G3 Ulta... volgens mij hebben zijn ouders echt geld teveel!!!

nee was niet van hun,  die bora was van van trijp
idd veel lek, ploegmaat van me ook al

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 10 mar 2007 21:01

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 09 Maart 2007

nee was niet van hun,  die bora was van van trijp
idd veel lek, ploegmaat van me ook al

Ik wist niet dat jou ex- ploegmaat Jurgen met Bora's reed...

maja vandaag koers gehad in Arendonk, met het ingaan van de tweede ronde op het smallere stuk onderuit gegaan, omdat iemand anders net uit de berm kwam en niet 1.5cm ongeveer om hoog kon rijden tegen het richeltje op... daar rij je een uur voor om na 4km onderuit te gaan :S
Afbeelding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 mar 2007 21:22

Willen de heren om hun Nederlands denken en het quoten een beetje beperken. Van te veel quoten wordt het topic namelijk onleesbaar, ik heb dus alvast maar wat verwijderd.
@Davey, de stijfheid al weer uit je lichaam en de fiets weer berijdbaar?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kristofw
Forum-lid

kristofw 10 mar 2007 21:57

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 10 Maart 2007

maja vandaag koers gehad in Arendonk, met het ingaan van de tweede ronde op het smallere stuk onderuit gegaan, omdat iemand anders net uit de berm kwam en niet 1.5cm ongeveer om hoog kon rijden tegen het richeltje op... daar rij je een uur voor om na 4km onderuit te gaan :S

Bij de juniors ook veel valpartijen? Had wel al gehoord dat er wat tegen de grond waren gegaan.
Bij de nieuwelingen was het ook wat..pff, ik zag ze naast me aan de andere kant van de weg vallen, ik was net door en keek even naar achter en zag ze achter me allemaal tegen de grond gaan of stilstaan. Het peloton was ineens uitgedund en er zijn er niet veel meer kunnen terugkomen denk ik. Enkele rondes later weer valpartij, wel op het smallere stuk. Moest van men fiets afstappen, langs het gras lopen en dan weer opspringen, maar we kwamen direct terug bij het peloton. Beetje later weer kleine valpartij,wel niet erg. Ik was uiteindelijk nog 8ste of 9de in de pelotonsprint, maar er waren er nog 10 of 11 weg, we zagen ze wel nog rijden. In totaal 19de. Markus won nog maar eens.  Wel 121 vertekkers.

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 11 mar 2007 13:31

Quoten: Origineel geplaatst door kristofw op 10 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 10 Maart 2007

Bij de juniors ook veel valpartijen? Had wel al gehoord dat er wat tegen de grond waren gegaan.
Bij de nieuwelingen was het ook wat..pff, ik zag ze naast me aan de andere kant van de weg vallen, ik was net door en keek even naar achter en zag ze achter me allemaal tegen de grond gaan of stilstaan. Het peloton was ineens uitgedund en er zijn er niet veel meer kunnen terugkomen denk ik. Enkele rondes later weer valpartij, wel op het smallere stuk. Moest van men fiets afstappen, langs het gras lopen en dan weer opspringen, maar we kwamen direct terug bij het peloton. Beetje later weer kleine valpartij,wel niet erg. Ik was uiteindelijk nog 8ste of 9de in de pelotonsprint, maar er waren er nog 10 of 11 weg, we zagen ze wel nog rijden. In totaal 19de. Markus won nog maar eens.  Wel 121 vertekkers.

Juniores in de eerste ronde al een grote, net toen we van de smalle weg afkwamen hoorde we ineens voorin het peloton een harde knal, daarna hoorde we helemaal niks meer, totdat een renner achterom keek en zag dat wel los waren en ruim met een man of 25 á 30 daarna sloeg het noodlot voor mij toe, maar wat ik heb gezien in toen ik bij de EHBO zat was dat geen zuinige valpartij, sprak er daar een van Volharding, die lag er ook bij en wat hij wist te vertellen was niet te zuinig...

btw, eerste ritje in de ambulance voor mij was het, omdat ik over de kop was geslagen dachten ze aan nekletsel, dat bleek gelukkig niet zo te zijn!
Afbeelding

davey
Forum-lid

davey 11 mar 2007 23:28

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 10 Maart 2007

Willen de heren om hun Nederlands denken en het quoten een beetje beperken. Van te veel quoten wordt het topic namelijk onleesbaar, ik heb dus alvast maar wat verwijderd.

ja gaat al weer redelijk, fiets ook rijdbaar,van het weekend 2 koersen gereden, zaterdag arendonk. eindigde ik als 12e door 2e te worde in de sprint(10 man weg)zondag burcht, 8e   1e in de sprint. 2e in spurtklassement, jammer genoeg reed er weer een groepje weg en wn ik het spurtklassement niet, en dus ook 2 dagen na elkaar de slag gemist, maar in ieder geval beter als vorige week

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 11 mar 2007 23:54

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 11 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 10 Maart 2007

ja gaat al weer redelijk, fiets ook rijdbaar,van het weekend 2 koersen gereden, zaterdag arendonk. eindigde ik als 12e door 2e te worde in de sprint(10 man weg)zondag burcht, 8e   1e in de sprint. 2e in spurtklassement, jammer genoeg reed er weer een groepje weg en wn ik het spurtklassement niet, en dus ook 2 dagen na elkaar de slag gemist, maar in ieder geval beter als vorige week

Davy, ik wil je niet zieken, maar hou er rekening mee dat onze geliefde zuiderburen nog wel eens moeilijk kunnen doen als jij twee dagen in hetzelfde district start ;) ik heb er genoeg gezien die er voor niks heen waren gereden omdat ze de dag voorheen ook al daar in de buurt hebben gereden ;)

Afbeelding

davey
Forum-lid

davey 12 mar 2007 22:30

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 11 Maart 2007

Davy, ik wil je niet zieken, maar hou er rekening mee dat onze geliefde zuiderburen nog wel eens moeilijk kunnen doen als jij twee dagen in hetzelfde district start ;) ik heb er genoeg gezien die er voor niks heen waren gereden omdat ze de dag voorheen ook al daar in de buurt hebben gereden ;)

hmm deed het vorig jaar ook en nooit wat mee gehad, en straks begint het in nederland toch weer,   maar als ik me niet vergis mag je toch 2x per week in belgie koersen?

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 13 mar 2007 10:19

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 12 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 11 Maart 2007

hmm deed het vorig jaar ook en nooit wat mee gehad, en straks begint het in nederland toch weer,   maar als ik me niet vergis mag je toch 2x per week in belgie koersen?

jep zondag is Woensdrecht... zullen er weer veel aan de start staan... maar in Bels mag je wel twee keer per weekend koersen, dat heb ik ook vaak genoeg gedaan, alleen niet twee keer officieël in hetzelfde district. Vraag me ook niet waarom, maar ik heb er echt al een aantal keer Nederlanders, en ook belgen gezien die weg werden gestuurd omdat ze de dag ervoor ook al in hetzelfde district reden. Uitgezonderd meerdaagses natuurlijk, maar die heb je in België (bijna) niet hetzelfde weekend....
Afbeelding

Plaats reactie