Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid
Precies Ernie. Ik had er al eerder een verhaaltje over geschreven en dan met name over die corrupte bende van het IBA onder de duim van Putin. (100.000€ naar die Italiaanse, kom op zeg!!)
Maar dan blijft het gegeven dat er vermoedelijk wel een oneerlijk speelveld is. Aan de bonden en de overkoepelende organisaties om daar een “oplossing “ voor te vinden
Maar dan blijft het gegeven dat er vermoedelijk wel een oneerlijk speelveld is. Aan de bonden en de overkoepelende organisaties om daar een “oplossing “ voor te vinden
Adversity is the Catalyst of Change
Natuurlijk moet het opgelost worden, maar dan wel via de juiste procedures en dan is niet uit te sluiten dat ze alsnog bij de dames mag boxen. Om haar van de spelen te weren hadden zowek de boxters als de internet"activisten" die er nu zo'n problemen mee hebben wel eerder aan de bel mogen trekken. Nu hoort ze er gewoon bij.
Campagnolo Ultra Dork
Als je dat wilt geloven zou ik ook vooral niet logeren in parijs, straks neem je nog wat bedwantsen mee naar huis
Ik doe niet aan geloven, is gewoon het standpunt van ioc, het minderheidsdenken is voor hen een middel om tot een betere (sic) wereld te komen. Of de sportieve strijd is bijkomstig. Zij formuleren het zo:
At the IOC, we are driven by our vision of building a better world through sport. Gender equality, inclusion and diversity are integral components to fulfilling this vision because we know that we are strongest when we are together.
Our vision as an employer is to be inclusive, diverse and gender equal.
Echt geniaal bedacht is de uitleg niet maar bon, daarmee weten toch waar we staan.
Er zijn natuurlijk nog mensen die denken dat het bij het oic over sport gaat.
Uiteraard ga ik niet logeren in Parijs, vroeger vaak geweest, tot een kleine twintig jaar geleden dan was de degeneratie van die grootstad voor mij voldoende om ze links te laten liggen. Jammer van de cultuur maar er is nog interresants genoeg in andere steden; Praag, Boedapest, Krakau, etc....
At the IOC, we are driven by our vision of building a better world through sport. Gender equality, inclusion and diversity are integral components to fulfilling this vision because we know that we are strongest when we are together.
Our vision as an employer is to be inclusive, diverse and gender equal.
Echt geniaal bedacht is de uitleg niet maar bon, daarmee weten toch waar we staan.
Er zijn natuurlijk nog mensen die denken dat het bij het oic over sport gaat.
Uiteraard ga ik niet logeren in Parijs, vroeger vaak geweest, tot een kleine twintig jaar geleden dan was de degeneratie van die grootstad voor mij voldoende om ze links te laten liggen. Jammer van de cultuur maar er is nog interresants genoeg in andere steden; Praag, Boedapest, Krakau, etc....
Echt niet?
Heb je niet gehoord wat het ioc hierover te vertellen had dan? (na de commotie)
Parafrase:
Wij handelen op basis van identiteitsdocumenten, als daar vrouw op staat is dat voor ons ok.
Dat bijvoorbeeld een geboorteakte wordt afgeleverd (die pas in 2018 aangemaakt is) is helemaal geen probleem.
Je wil inclusiviteit toch niet in de weg staan?
Op 7 honderdste. Jammer, maar heel goed gelopen.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
[youtub[/youtube]
Heeft remco zn geboorteakte eigenlijk al eens laten zien ?lugosi schreef: ↑10 aug 2024 19:50Echt niet?
Heb je niet gehoord wat het ioc hierover te vertellen had dan? (na de commotie)
Parafrase:
Wij handelen op basis van identiteitsdocumenten, als daar vrouw op staat is dat voor ons ok.
Dat bijvoorbeeld een geboorteakte wordt afgeleverd (die pas in 2018 aangemaakt is) is helemaal geen probleem.
Je wil inclusiviteit toch niet in de weg staan?
-
- Forum-lid
Lekker over sport praten, ieders mening is bekend over de boxster.
Mooi dat zilver op de 4x 400, alle kleuren voor Bol deze spelen.
Mooi dat zilver op de 4x 400, alle kleuren voor Bol deze spelen.
Dat verschil was wel immens.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/