Canyon
en in de winter (als er gestrooid is) dus koud water gebruiken om het zout niet op te laten lossen
-
materialist
- Forum-lid
Ik heb net het artikel in de tour van februari gelezen. De cf slx heeft weer de hoogste score maar de scott addict lijkt de beste fiets en daar zijn ze zelf erg verbaasd over. Leuk om te lezen
kun je die eens scannen, dat artikel?materialist schreef:Ik heb net het artikel in de tour van februari gelezen. De cf slx heeft weer de hoogste score maar de scott addict lijkt de beste fiets en daar zijn ze zelf erg verbaasd over. Leuk om te lezen
Twee weken, ze vliegen voorbij: m'n fiets is onderweg!canyon81 schreef:Hmmm, bovenstaande blijkt ijdele hoop geweest te zijn. Kreeg vandaag een mail dat de levering met minimaal twee weken is uitgesteld. De reden die wordt opgegeven is nu niet de drukte en de verhuizing, maar de levering van onderdelen. Ik ga maar even wennen aan het idee dat de echte start van het seizoen (voor mij begin maart) nog niet op m'n nieuwe fiets zal zijncanyon81 schreef:Mooi, dat schept weer hoop voor de levering van mijn fiets!Deemes schreef:Joehoe, vandaag bevestiging gekregen dat 'de mijne', Ultimate CF SLX 9.0, vanmorgen in Koblenz is opgepikt door UPS! Verwacht de levering dus eerstdaags!
Dirk
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
materialist
- Forum-lid
Er zal in Zermatt wel ergens een scanner zijn maar waar? Het februari nummer is nog gewoon te koop.
Ik zou niet direct die slx annuleren, er zit nog steeds meer dan 3000 euronen prijsverschil in.
Of je een ingenieur op zn blauwe ogen moet geloven is ook maar de vraag, 400 jaar geleden dachten die jonges nog dat de aarde plat was.
Ik zou niet direct die slx annuleren, er zit nog steeds meer dan 3000 euronen prijsverschil in.
Of je een ingenieur op zn blauwe ogen moet geloven is ook maar de vraag, 400 jaar geleden dachten die jonges nog dat de aarde plat was.
-
materialist
- Forum-lid
Niet helemaal juist, er zit een kilo of zo verf op een pina. Haal je die kilo weg kom je op (nagenoeg) dezelfde meetwaarden als een slx. Zie het topic van de boswielrenner een paar maanden geleden
Daar istie dan eindelijk:

Specs:
Canyon Ultimate CF SL 9.0
maat: L
kleur: shark grey/cyan
afmontage: Shimano Ultegra 6800
wielset: Mavic Ksyrium Elite
stuur en stuurpen: Ritchey WCS
zadel: Fizik Antares
bidonhouders: Canyon Cage SF
wat detailfoto's:

Specs: