Ik heb ook tijdelijk zo gereden op mijn Addict RC, gaat prima en is technisch niks mis mee. Maar uiteindelijk op de goede hoogte laten zagen, want visueel is het geen gezicht .SantaSCSI schreef: ↑19 okt 2023 15:59 Gisteren bikefit op de Foil en er mag een spacertje vantussen. Uiteraard is dat niet zo vanzelfsprekend met die geintegreerde cockpits. Ik heb zo'n plastic spacer weggehaald en een gewone spacer bovenaan gezet. Nog mensen die zo tijdelijk gereden hebben of is dat no-go? Alles lijkt toch goed strak te zitten en geen speling te voelen in het balhoofd.
Scott
Haha ja ik trek me daar weinig van aan. Steeds met de volle "toren" gereden maar dat ziet er nog ok uit op de Foil.
De vraag was eerder "ga ik zo potentieel keihard op m'n plaat of niet".
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het met die dikke spacers in aero-vorm en waar kabels doorheen lopen minder lelijk dan die oude ronde spacertorens.
Ik blijf er wel bij dat als je meer dan een cm of 4 spacers nodig hebt de fiets eigenlijk niet 100% geschikt is.
Ik blijf er wel bij dat als je meer dan een cm of 4 spacers nodig hebt de fiets eigenlijk niet 100% geschikt is.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Edit - reactie op totaal iets anders
Laatst gewijzigd door wasbeer2006 op 20 okt 2023 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Bij Trek moet je officieel een spacer erboven laten. Niet iedereen houdt zich er aan maar dat is wel zoals Trek het voorschrijft bij mijn Émonda.
Zelf fiets ik al een jaar met anderhalve centimeter toren boven het stuur omdat ik nog steeds een beetje zoekende ben naar de exacte hoogte.
Zelf fiets ik al een jaar met anderhalve centimeter toren boven het stuur omdat ik nog steeds een beetje zoekende ben naar de exacte hoogte.
-
- Forum-lid HC
Jahoor zo heb ik ook getest om op de juiste hoogte uit te komen.
Sterker het is beter omdat je de hele stuurbuis klemt, bij mtb,s is dit bv de standaard altijd minimaal 5mm spacer bovenop.
Sterker het is beter omdat je de hele stuurbuis klemt, bij mtb,s is dit bv de standaard altijd minimaal 5mm spacer bovenop.
M'n vrouw is sinds deze week de trotse bezitter van een addict rc pro. Prachtig race monster. Soort van glitter paint, dus even op mooi weer wachten voordat er foto's zijn die het recht aandoen.
Kom er alleen vandaag achter, dat voor niet kleiner dan 160mm disc kan. Toch bijzonder voor de top lijn, dat dit dan beperkt is..
Kom er alleen vandaag achter, dat voor niet kleiner dan 160mm disc kan. Toch bijzonder voor de top lijn, dat dit dan beperkt is..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo? 140 moet je niet willen op een racefiets als voorrem.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, maar ze maken een RC ook voor de Ventoux of de Simplonpas en een renner van 90kg.
Less is bore