Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2018

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 28 mei 2018 20:11

Ik heb vandaag een langer rondje gefietst vanuit Blerick richting het natuurpark de grote Peel.

Afbeelding

Afbeelding
Ghost Nivolet 6LC

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 28 mei 2018 20:15

Even een avondrondje van 55 km door de Alblasserwaard, niets te warm hoor!
Lekker windje erbij, heerlijk.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 29 mei 2018 14:06

75km Groene Hart maar er stond een beste wind.
Tegen de wind in begonnen en terug was eigenlijk geen lol aan.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 29 mei 2018 14:11

Heb wat last van bronchitis, dus van huis vertrokken met het idee 'ik zie wel'. Puffertje mee zodat ik onderweg een Froompje kon doen ;)

Via Maartendijk en Hollandsche Rading naar Loosdrecht gereden. Vervolgens door naar Kortehoef en via Naarden naar Weesp. Bij Driemond het Amsterdam Rijnkanaal opgepakt en toen merkte ik pas dat er inderdaad een flinke bak wind stond.

Uiteindelijk bij Loenersloot besloten nog wat landinwaarts te trekken, richting de trainingsgronden uit de tijd dat ik nog Amsterdam woonde, nu al meer dan 10 jaar geleden. Baambrugge, Vinkeveen, Uithoorn en dan lekker langs het water. Wahoo leeg (vergeten op te laden) dus laatste stuk met de telefoon gelogd, gelukkig ken ik de weg daar.

Woerdense Verlaat, Kockengen, Breukelen. Bij het NS station even een stop voor wat suiker en vocht. Terug langs de Stichtse Vecht, en vervolgens via Tienhoven en Werkhoven weer naar Bilthoven.

Alles bij elkaar goed voor 120 km.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 29 mei 2018 19:59

Omdat het vandaag weer zo'n lekker weertje was met hoge temperaturen en weinig wind heb ik mijn rondje maar wat langer gemaakt. Deze keer stonden er 91 km op de teller.
Ghost Nivolet 6LC

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 30 mei 2018 15:15

Gewoon Groene Hart maar even stevig wezen intervallen.
Ik hanteer dan gewoon het systeem hoe ik volgende week Parijs-Roubaix moet rijden.
Half uurtje opwarmen. Dan een strook volle bak, dan tussen twee stroken even relax etc en het laatste half uur uitbollen.
Was perfect weer voor een interval. Iets minder warm en de wind was gedraaid en kwam nu uit het zuiden en was een stuk frisser. Wel lekker. Sterker. Perfect fietsweer.
Nu gewoon nog 8 dagen rustige km's maken en gaat het 10 juni helemaal goed komen.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 30 mei 2018 18:37

Vandaag naar Almelo afgereisd voor de Hel van Twente, een geweldige mooie en goed georganiseerde op de woensdag. Prachtige tocht, met op alle gevaarlijke punten seingevers, top geregeld.
En niet te vergeten het gratis broodje hamburger naar afloop.

Weer 165 km op de teller, gereden met heerlijk weer!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 30 mei 2018 19:32

Zag deze te laat. Mooie afstand en idem omgeving

Jac
Forum-lid

Jac 30 mei 2018 21:45

colnagofreak schreef: 30 mei 2018 18:37 Vandaag naar Almelo afgereisd voor de Hel van Twente, een geweldige mooie en goed georganiseerde op de woensdag. Prachtige tocht, met op alle gevaarlijke punten seingevers, top geregeld.
En niet te vergeten het gratis broodje hamburger naar afloop.

Weer 165 km op de teller, gereden met heerlijk weer!!
Ik heb de Hel met Hans Bé en Wijnand (Walter G) gereden vandaag , ik vond het rondje andersom heel prettig en inderdaad goed geregeld , op alle grote kruisingen gewoon door kunnen rijden door seingevers . En ook de bevoorrading onderweg was ruim voldoende en goed alles vers . Echt een top dag gehad .

@Gastheer volgend jaar is die op 15 mei 😉
Laatst gewijzigd door Jac op 31 mei 2018 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Tracing_NL
Forum-lid

Gebruikersavatar Tracing_NL 31 mei 2018 09:18

Gisteravond de Zomeravondcompetitie gereden. Door deelname van redelijk veel elites een zeer snelle koers. Gefinished in het peloton (bij de sprint was het beste er wel af :mrgreen: ). Gemiddelde: 44,3! Niet gek voor een oude knar van 50

https://www.strava.com/activities/1606372537
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 31 mei 2018 16:48

Vandaag Vlist, Alblasserdam en finale langs de Rotte

regen, regen, regen
Afbeelding

Vlist
Afbeelding

Zilverstad
Afbeelding

Alblasserwaard - Je gelooft het niet: Molenkade :lol:
Afbeelding

Leuk klinkerweggetje waar ik dan even vol op het gas ga...............maar de koeienoverweg was dicht.
Afbeelding

Het bleef spetteren
Afbeelding

Kinderdijk
Afbeelding

Sunny side up. Eindelijk droog en daar was gelijk de zon!
Afbeelding

Daarna het wat minder fotogenieke stuk langs Alblasserdam, Ridderkerk en Brienenoordbrug. Nog wel even langs de Rotte voor we aan het bier gingen.

Alleen als je ruim twee uur in de regen hebt gefietst en daarna een paar uur in de zon dan ruik je echt niet lekker :mrgreen:

mvalkier
Forum-lid

mvalkier 02 jun 2018 07:55

Een ommetje door het westen en zuid-westen van Friesland. Het begon op de heenrit nogal mistig maar dat werd gelukkig voor Harlingen al weer beter. Om vervolgens 50km later weer helemaal dicht te trekken, maar het bleef droog en dat is het belangrijkste. Ik heb gisteren wel 200km naar een krakend zadel moeten luisteren, de 2 componenten expoxy op het achterste gedeelte van de zadelbrug heeft het probleem niet opgelost, dit is nu naar de voorkant van het zadel verhuisd. Ga daar morgen maar weer eens naar kijken.

https://www.strava.com/activities/1610257820
Cervelo S3 en een Open U.P.

Plaats reactie