tour 2016
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Kalm an, het was maar een grapje..
Porte is ook de op een na sterkste, wel sneu dat zijn eerste grote ronde zonder slechte dag verpest word door een lekke tube.
Porte is ook de op een na sterkste, wel sneu dat zijn eerste grote ronde zonder slechte dag verpest word door een lekke tube.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is Astana toch allemaal weer aan het doen? Net zo'n klucht als woensdag? Zodra de laatste knecht van kop gaat zakt Aru weer terug in de groep?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Weer een slag gemist door Kelderman, vreemd als Zeeman de hele tijd zegt dat ze er alles aan gaan doen om Kelderman mee te krijgen en nu zit Bennett er weer bij...
Ik denk dat Mollema stand gaat houden, hij heeft denk net genoeg op Yates en net genoeg op Porte
Het zal sowieso vandaag moeten gebeuren dan want ik denk dat de groep morgen bij elkaar blijft tot de finish met de aankomst bergaf.
Ik denk dat Mollema stand gaat houden, hij heeft denk net genoeg op Yates en net genoeg op Porte
Het zal sowieso vandaag moeten gebeuren dan want ik denk dat de groep morgen bij elkaar blijft tot de finish met de aankomst bergaf.
Afstand klein houden en voor de etappe gaan met Aru? Ik heb gisteren wel een hele sterke Aru gezien namelijk, veel sterker dan de eerste 2 weken.daniel1975 schreef:Wat is Astana toch allemaal weer aan het doen? Net zo'n klucht als woensdag? Zodra de laatste knecht van kop gaat zakt Aru weer terug in de groep?
Abandon Dumoulin. Net na die val die niet zo erg leek eigenlijk dus lijkt me sterk dat er sprake is van een ernstige.....
Moment. Dumoulin wordt per ambulance afgevoerd.
Moment. Dumoulin wordt per ambulance afgevoerd.
Laatst gewijzigd door Zorro op 22 jul 2016 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Kut kut kut kut. Hopelijk niks ernstigs maar als het dan wat moet zijn doe maar de pols. Gips erop en dan is dat een stuk verder dan de elleboog, in twee weken, waar hij ook last van zou hebben.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
TD geeft zelf aan gebroken pols...
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Rare schuiver van Rolland zeg. Hij doet zoals ik het zie niets fout en weg gaat dat voorwiel.
En de regen begint idd te komen.
Twee renners van FdJ onderuit, Porte mist ergens een bocht en stond stil.
En de regen begint idd te komen.
Twee renners van FdJ onderuit, Porte mist ergens een bocht en stond stil.
Laatst gewijzigd door Zorro op 22 jul 2016 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Mmm misschien kneep hij de rem in...
Nog een valpartij, linke afdaling zo.
Nog een valpartij, linke afdaling zo.
Maak joe woar