Schoenen zijn inderdaad beter dan een opmerking van de modepolitie, en met een zwarte bidon ga je echt niet harder fietsen
Canyon
2Kg en een betere groep is echt een genot dan, ik had dat ook tussen mijn oude Jan Janssen met Veloce (ongeluk mee gehad) naar mijn SLX met Ultegra. Wereld van verschil 
Schoenen zijn inderdaad beter dan een opmerking van de modepolitie, en met een zwarte bidon ga je echt niet harder fietsen
Dat zadeltasje lijkt inderdaad verschrikkelijk groot/lelijk op deze foto, in realiteit valt het wel nog mee. Zal de komende weken eens uittesten of het doenbaar is om de 2 binnenbanden en bandenlichters in de achterzakken mee te nemen, ik heb dat eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd...Knappe bak!!!
Alleen jammer....... het zadeltasjeuh!!!
Net nu ik mijn nieuwe fiets binnen heb, begint het winteren hier in West-Vlaanderen. Laat dat voorjaar maar snel komenMet zo'n fiets snak je naar het voorjaar
Wat voor wielen heb je er in? Mavic...??
Wat ook werkt in plaats van zadeltasje is gereedschaps bidon. Zolang je niet in warm weer rijdt of lange tochten gaat dat top. Als je een C02 pomp en mini-tool hebt gaat dat er ook prima bij.
Ik heb zelf niks tegen zadeltasjes(zelfs erg handig). Heb alleen al 2x een broek 'gesloopt' aan zo'n ding
Ik heb zelf niks tegen zadeltasjes(zelfs erg handig). Heb alleen al 2x een broek 'gesloopt' aan zo'n ding
Ik heb een Elite Byasi bidon gekocht, super handig.
Mooi zwart (met rood, wat dus ook goed bij je fiets past) en er zit een binnen bakje in voor kleine spullen. Tevens heeft de dog genoeg schroefdraad dus die vliegt er niet af als je een drempel iets te hard neemt (de dop van de Pro en Rose bidon ben ik al verlopen op een afdaling)

Mooi zwart (met rood, wat dus ook goed bij je fiets past) en er zit een binnen bakje in voor kleine spullen. Tevens heeft de dog genoeg schroefdraad dus die vliegt er niet af als je een drempel iets te hard neemt (de dop van de Pro en Rose bidon ben ik al verlopen op een afdaling)

Dat is handig!jsprbcn schreef:Ik heb een Elite Byasi bidon gekocht, super handig.
Mooie fiets!Balaya schreef:Beste mensen,
Na enkele maanden stilzwijgend dit topic te hebben gevolgd, ben ik nu trotse eigenaar van een Canyon Ultimate AL 9.0. Ik maakte de overstap van een 10 jaar oude Trek 1000 met Shimano Sora (triple) en de eerste rit op mijn nieuwe fiets was een ware openbaring.
Voor de liefhebbers:
Vriendelijke groet
Dat zijn ook fijne wielen.
Het extra bakje heb ik nog niet gebruikt eerlijk gezegd, maar gezien ik al mijn bidons van Elite heb, en de kleur bij mijn fiets paste heb ik deze gekocht. Tevens vanwege de volledige schroefdraad die de dop op z,n plek houdthaaldoor schreef:Grappig. Ik zag hem vanochtend in je Flickr stream voorbij komen en dat handig ding met zo'n bakje. Maar nu weet ik dus ook de naam.