Die gedachte was ook al door mijn hoofd gegaan. Weekje herstellen en zondag knallen.
Wielerseizoen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Inderdaad., Goed uitgespeeld dat zeker, en Pedersen deze koers zeer sterk. Maar E3 was Pedersen er minder bij. En daar had vd Poel toch ook een jasje uitgedaan voor zijn winst daar. Samen met het ploegspel wat vd Poel ook duidelijk krachten heeft gekost, was de sprint er gewoon niet meer om een klasbak als Pedersen te verslaan. Maar zonder E3 ervoor had het al anders kunnen liggen natuurlijk.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nouja, voorlopig is de constatering wel dat het de laatste wedstrijden niet meezit en daar heeft ie zelf best invloed op.ColumsbusMJ schreef: ↑25 mar 2024 09:00Vraag mij wel af waar die anitpathie richting Wout van Aert vandaan komt. Zoveel doet hij jou of het Belgische volk toch niet aan?lugosi schreef: ↑25 mar 2024 07:57Het zegt vooral iets over zijn gebrek aan capaciteit om de juiste beslissing te nemen. En dat is niet de eerste keer.Ernie C. schreef: ↑25 mar 2024 07:02 Tijdrijder, sprinter, klimmer, puncher, wat maakt het uit? Als je een kwartier over je toeren rijdt, ben je gesloopt. Daar gaat een bak talent of een week op een vulkaan niks aan veranderen. Ik denk dat het dus ook weinig zegt over de vorm van Wout volgende week.
Natuurlijk wordt je geconfronteerd met een superman als MvdP.
Maar dan nog. Ik kom op het punt dat ik denk dat je hem iets meer vrijheid moet gaan geven. De structuur heeft geholpen maar er lijkt een grens te zijn.
MvdP heeft wel een ideaal leven. Geen kinderen, lekker in Spanje, veel beter weer.
Veel minder druk.
Ik persoonlijk had VA vrijdag nadat het gat weer opliep uit de wedstrijd gehaald. Ik denk dat dit hem teveel heeft gekost.
Maar ik hoop echt dat ie zondag op magistrale wijze RVV wint, ik gun het hem van harte en het is mooi voor de sport.
MvdP hadden we vorig jaar ook kritiek op met zijn rug en het vallen, dat sloeg alsnog de goede kant op. Laten we dat voor VA ook hopen.
En net als bv gisteren in de F1 je moet er staan als het een keer mis gaat op welke manier dan ook, lekke band, val etc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar ook in de F1 is het niet de persoon die iedereen verwacht (Perez of Leclerc), maar Sainz die voor de2e keer op rij de goaltjesdief blijkt te zijn.wasbeer2006 schreef: ↑25 mar 2024 10:08 En net als bv gisteren in de F1 je moet er staan als het een keer mis gaat op welke manier dan ook, lekke band, val etc.
Grote kans dat het niet WvA gaat zijn die wint mocht VDP niet winnen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Het is een mooie week met lekker veel speculeren....... en het kan zomaar heel anders lopen.
Leuk toch altijd deze periode net voor de grote wedstrijden.
Op een of andere manier zou ik voor zondag toch mijn geld niet zetten op MvdP......
En ook eens met Daniel dat VA het dan waarschijnlijk ook niet wordt.
Leuk toch altijd deze periode net voor de grote wedstrijden.
Op een of andere manier zou ik voor zondag toch mijn geld niet zetten op MvdP......
En ook eens met Daniel dat VA het dan waarschijnlijk ook niet wordt.
-
scottpch64
- Forum-lid
Pedersen was erg goed en tactisch slim, Mathieu had al teveel kruit verschoten door achter Milan aan te moeten gaan en telkens de forsing te voeren op de klimmetjes.
Dus zat Pedersen in een zetel, rustig afwachten en op het laatst volle bak met Mathieu naar de finish rijden.
Lidl Trek had het dus tactisch goed voor elkaar!
Dus zat Pedersen in een zetel, rustig afwachten en op het laatst volle bak met Mathieu naar de finish rijden.
Lidl Trek had het dus tactisch goed voor elkaar!
Inderdaad Trek integraal goed bezig.bartdr schreef: ↑25 mar 2024 08:58 Wat mij vooral opvalt is dat Lidl Trek de laatste koersen altijd supersterk aanwezig is én zich dan nog eens in gunstige posities knokt ook. Behalve sportief zit het daar tactisch dus ook heel goed.
Gisteren was daar het toppunt van: aanvallen met Milan en dan meeliften op het wiel van de medevluchters. Na die achtervolging vond ik dat je bij Van Der Poel zag dat het allemaal niet zo flitsend meer was. We benoemen die overwinning nu alsof Pedersen een topdag had. Ik vind dat niet. Pedersen haalt volgens mij het niveau dat hij ook op het WK vorig jaar had en waarschijnlijk staat hij met datzelfde niveau ook aan de start van de Ronde.
Ik vrees voor Visma in de monumenten. Laporte intussen al een week niet meer gekoerst want ziek en Van Aert vrijdag gevallen... Waar Lidl Trek het positieve momentum heeft, missen ze dat volledig bij Visma. Dwars door Vlaanderen kunnen ze misschien de flow nog vinden. Zo niet, dan wordt het weer een procentje moeilijker om Ronde of Roubaix te winnen
Laporte paar weken uit na operatie 'derde bal'.
Dit heeft niets met antipathie te maken, alleen met het vaststellen van koersfeiten.ColumsbusMJ schreef: ↑25 mar 2024 09:00
Vraag mij wel af waar die anitpathie richting Wout van Aert vandaan komt. Zoveel doet hij jou of het Belgische volk toch niet aan?
Ik blijf erbij dat VanAert zijn fysieke capaciteiten veel meer kunnen opleveren dan wat zijn evolutie nu oplevert.
Dat denk ik ook. En het parcours van de RvVl past het best bij zijn explosiviteit.el_loco schreef: ↑25 mar 2024 09:52 Ik denk dat er zondag geen maat op vdPoel gaat staan. Gisteren was hij duidelijk nog wat vermoeid, maar dat gaat volgende week niet het geval zijn. Alle goede bedoelingen en tactieken ten spijt gaat de rest er niks aan kunnen doen vermoed ik. Wordt vast een mooie spektakel!
-
ColumsbusMJ
- Forum-lid
Duidelijk, dan heb ik de inhoud van je berichten verkeerd geïnterpreteerd.lugosi schreef: ↑25 mar 2024 17:39Dit heeft niets met antipathie te maken, alleen met het vaststellen van koersfeiten.ColumsbusMJ schreef: ↑25 mar 2024 09:00
Vraag mij wel af waar die anitpathie richting Wout van Aert vandaan komt. Zoveel doet hij jou of het Belgische volk toch niet aan?
Ik blijf erbij dat VanAert zijn fysieke capaciteiten veel meer kunnen opleveren dan wat zijn evolutie nu oplevert.