Ik heb de fiets zelf opgebouwd.....eelcoz schreef:@joers: Mooie fiets. Ik heb dezelfde![]()
, alleen met een minder mooi zadel. Heb je deze er apart bijgekocht of zat het er standaard op?
Stevens
-
- Forum-lid
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

My gear:
Ik vind jouw fiets ook mooi hoor, maar m'n vraag was eigenlijk aan joers gericht.nicovandijk schreef:Ik heb de fiets zelf opgebouwd.....eelcoz schreef:@joers: Mooie fiets. Ik heb dezelfde![]()
, alleen met een minder mooi zadel. Heb je deze er apart bijgekocht of zat het er standaard op?

-
- Forum-lid
Lol, niet goed gelezen.....eelcoz schreef:Ik vind jouw fiets ook mooi hoor, maar m'n vraag was eigenlijk aan joers gericht.nicovandijk schreef:Ik heb de fiets zelf opgebouwd.....eelcoz schreef:@joers: Mooie fiets. Ik heb dezelfde![]()
-aka Morpheus-

My gear:

My gear:
Ik heb dit zadel er zelf op gekocht. Het standaard-zadel vond ik niet zo prettig. Heb goede ervaringen met Selle San Marco, vandaar.eelcoz schreef:@joers: Mooie fiets. Ik heb dezelfde![]()
Wil ook nog eens Fizik proberen...
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Die San Marco vind ik er prachtig bij staan, door die zwart-wit combinatie. Bij mij zit het standaard zadel er nog op, maar die kun je nauwelijks nog wit noemen (niet meer goed schoon te krijgen). Ik vraag me alleen af hoe ik er achter ga komen of een ander zadel me gaat bevallen (qua zitten, niet qua uiterlijk).
Vanmorgen eerste seizoensrit gehad met onze TWC, de traditionele Vlaairit 
70 km. door het Belgische land, op mijn nieuwe Stevens. Ik heb wat clubgenoten die ook op Stevens rijden ...(Stelvio-rijders) en die waren zeer onder de indruk
Ik heb in elk geval heerlijk getrapt. En jeetje....WAT EEN VERSCHILT: SORA OF ULTEGRA

70 km. door het Belgische land, op mijn nieuwe Stevens. Ik heb wat clubgenoten die ook op Stevens rijden ...(Stelvio-rijders) en die waren zeer onder de indruk

Ik heb in elk geval heerlijk getrapt. En jeetje....WAT EEN VERSCHILT: SORA OF ULTEGRA

Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
-
- Forum-lid
Heb je wel eens geprobeerd hem te poetsen met een beetje JIF?eelcoz schreef:Die San Marco vind ik er prachtig bij staan, door die zwart-wit combinatie. Bij mij zit het standaard zadel er nog op, maar die kun je nauwelijks nog wit noemen (niet meer goed schoon te krijgen). Ik vraag me alleen af hoe ik er achter ga komen of een ander zadel me gaat bevallen (qua zitten, niet qua uiterlijk).
-aka Morpheus-

My gear:

My gear:
-
- Forum-lid
@Joers: ik heb exact dezelfde
Gisteren kon ik de foto's nog zien...nu niet meer trouwens

Vandaag naar een opvolger van mijn cannondale caad8 die total loss is weeste kijken. Liep bij mijn fietsenmaker tegen een Stevens aspin 3x10 in mat zwart aan. Wat een strakke fiets zeg. Volledig ultegra afgemonteerd.
Hebben mensen ervaring met deze fiets? Hoe zijn bijvoorbeeld de easton wielen die erbij geleverd worden en het standaard zadel?
Hebben mensen ervaring met deze fiets? Hoe zijn bijvoorbeeld de easton wielen die erbij geleverd worden en het standaard zadel?
-
- Forum-lid
Heb de 2011 uitvoering van de Aspin. Zadel is waardeloos als je het mij vraagt. Keihard en binnen notime een doof zaakie. Eerste wat ik heb vervangen. Over de Easton Vista SL velgen was ik tevreden, alhoewel ik tijdens mijn laatste rit afgelopen woensdag een spaakbreuk in het achterwiel heb opgelopen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon pech zijn. Wielen waren tot de breuk keurig recht en redelijk stijf.ruudbosch schreef:Vandaag naar een opvolger van mijn cannondale caad8 die total loss is weeste kijken. Liep bij mijn fietsenmaker tegen een Stevens aspin 3x10 in mat zwart aan. Wat een strakke fiets zeg. Volledig ultegra afgemonteerd.
Ok bedankt voor je reactie! Bevalt de fiets verder je wel goed? Hoe is het frame? Verder nog minpunten of juist pluspunten?KrissCross schreef:Heb de 2011 uitvoering van de Aspin. Zadel is waardeloos als je het mij vraagt. Keihard en binnen notime een doof zaakie. Eerste wat ik heb vervangen. Over de Easton Vista SL velgen was ik tevreden, alhoewel ik tijdens mijn laatste rit afgelopen woensdag een spaakbreuk in het achterwiel heb opgelopen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon pech zijn. Wielen waren tot de breuk keurig recht en redelijk stijf.