Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

Gebruikersavatar
canyon81
Forum-lid
Berichten: 782
Lid geworden op: 05 sep 2009 20:43

Gebruikersavatar canyon81 12 apr 2011 22:51

surplomb schreef:
havana schreef:Voor zover ik me kan herinneren krijg je direct een mail.


Bovendien staat er op de site nadat je de bestelling heb gedaan dat je binnen zoveel uur een bevestigingsmail krijgt. ook staat er als dat net het geval is je even contact met de klantenservice moet opnemen.


En dat werkt perfect, via de chat. Ik vind dat echt een goede service van Salden. 's Avonds om 21.00u kun je gewoon direct antwoord krijgen.
Eenvoud kenmerkt het ware.

engeltje
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2007 13:36

engeltje 16 apr 2011 17:26

Ik heb er FFWD wielen besteld. Netjes op tijd geleverd. Natuurlijk heb je bij deze wielen nogal wat keuzemogelijkheden, maar in mijn mailtje stond toch duidelijk dat ik de Campagnolo-versie wilde: de Shimano/Sram versie is echter geleverd (terwijl ik een Super record cassette gelijktijdig bestelde). Nu maar even afwachten of dit netjes opgelost gaat worden?

sjlek
Forum-lid
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 nov 2010 20:45

sjlek 17 apr 2011 00:17

Ik kom er nu al een aantal jaren, na mijn heropstappen. Had eerst een Vision gekocht bij Peter Dahmen in Swalmen. Vision was destijds zijn eigen merk. Heb daar gekocht met als argument dat inruil (vooral zijn eigen merk) altijd kon. Jaar erna terug voor een carbonframe.... wat een k**zaak. Niets inruilen, wel als ik een hele nieuwe fiets zou kopen, maar alleen het frame inruilen ging niet. Ben er met wat woorden vertrokken en heb me voorgenomen er nooit meer naar toe te gaan, nog niet voor een boutje. Kom zo dus terecht bij Salden. Die ruilden toen wel mijn Vision in voor een Ridley crosser. En winter 2010 twee nieuwe frames gekocht via internet, opgebouwd met Campagroepen die ik bij Salden heb gekocht, blijken beiden derailleurpatten scheef te zijn. Geen probleem werd netjes bij Salden verholpen ondanks dat de frames via internet zijn aangeschaft. Ben daar niet zelf aan begonnen, met het risico van breken.
En moet eerlijk zeggen dat het in de werkplaats natuurlijk heel druk is maar binnen 1 dag was het geregeld. Het is er een stuk minder stressvol als voorheen.
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.

engeltje
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2007 13:36

engeltje 04 mei 2011 23:31

Inmiddels 2,5 week verder en na de wielen teruggestuurd te hebben om de body te vervangen voor een Campagnolo body, heb ik de wielen vandaag terugontvangen, met een Shimano body.....

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 05 mei 2011 00:01

Vandaag een complete XTR groep ontvangen van Math Salden:
-verkeerde achterderailleur geleverd
-1 v-brake geleverd, ipv 2

Bij een vorige bestelling een verkeerde cassette geleverd: deze is zonder kosten netjes omgeruild.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

engeltje
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2007 13:36

engeltje 12 mei 2011 22:32

Vandaag wielen terug ontvangen met de goede body en veel excuses. Deze keer wel snel gegaan

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 13 mei 2011 00:12

wezep schreef:Vandaag een complete XTR groep ontvangen van Math Salden:
-verkeerde achterderailleur geleverd
-1 v-brake geleverd, ipv 2

Bij een vorige bestelling een verkeerde cassette geleverd: deze is zonder kosten netjes omgeruild.


Gisteren contact gehad met Math Salden en vandaag:
-nieuwe vbrakes ontvangen (de ene vbrake die ik al had, mocht ik houden)
-voor een kleine meerprijs een XTR Shadow ontvangen

Netjes geregeld van Math Salden.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 13 mei 2011 20:54

Vorige week een Ultegra compactcrank besteld, binnen enkele dagen in huis. Keurig netjes verzonden, met een foldertje erbij.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

quint070
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 aug 2010 10:47

quint070 19 mei 2011 23:51

Ik heb zondag 2 Conti gp4000s , 2 binnenbandjes en een fles finishline dry lube besteld .
Nog niks .
D-H 070 x.

jo_spr
Forum-lid
Berichten: 276
Lid geworden op: 21 jul 2006 10:01

jo_spr 27 mei 2011 11:47

Geen Scott meer bij Salden?

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 27 mei 2011 14:51

Vorige week donderdag Deda Presa stuur, Deda Zero Nero stuurpen, Sella Italia SLR Kit Carbonio zadel, stuurlint en CO2 capsules besteld. Afgelopen woensdag in huis.
Top!

Gebruikersavatar
tinoh
Forum-lid
Berichten: 583
Lid geworden op: 13 mei 2011 10:48

Gebruikersavatar tinoh 27 mei 2011 14:58

Ik heb vorige week woensdag binnenbandjes, co2 patronen en een co2 adapter besteld. Kreeg zaterdag bericht dat ze verzonden waren en kreeg het dinsdag binnen. Aan de ene kant ben ik erg tevreden over de wijze waarop men de bestelling heeft afgerond, qua communicatie en de levering zelf.
Over de snelheid van leveren ben ik dan wat minder tevreden. Volgens de website was het op voorraad en dan verwacht ik toch uiterlijk zaterdag de bestelling te ontvangen. Vind dat je sowieso niet op zaterdag moet gaan verzenden aangezien er in de meeste plaatsen niet op maandag bezorgt wordt.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

Plaats reactie