Spookrenner duikt op in Giro-peloton
-
deboefvanparma
- Forum-lid
*kuch* Het wordt tijd *bloos* dat ook ik uit de kast kom. Eeuwen geleden ben ik tussen het peloton gekropen van de Tour tijdens de afdaling van d’Ornon. Even voor Bourg werd ik eruit gevist door de Gendarmerie op motoren. Dat ging allemaal heel vriendelijk. Derhalve vrees ik dat het illegaal meerijden vaak gebeurd.
Morgen start de Giro op 30 km van mijn hut te Parma en ik ben in topvorm dus.......
Morgen start de Giro op 30 km van mijn hut te Parma en ik ben in topvorm dus.......
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Scepticus schreef:Welja, geef die josti nog ff een pak media-aandacht ook :rolleye:
Dat is toch ook typisch Nederlands; de aandacht moet altijd van de leuke en interessante dingen verlegd worden
Leuk voor die gozer misschien, maar ik vind het bepaald niet zo'n geslaagde actie. Er kan iets gebeuren waardoor letsel ontstaat, onder renner(s) en/of het publiek, wat wel een leuke aansprakelijkheidskwestie oplevert. Dat ik afgelopen zaterdag 2 mensen het parcours zag oversteken (dus over de dranghekken stappen), vlak voordat de volgende renner arriveerde, is welhaast vergelijkbaar. Daar kan ik gewoon woest om worden!
- martijntijn
- Forum-lid
Welja joh, hij zit ook nog bij Matthijs v Nieuwkerk @DWDD.
Nog meer media-aandacht...zucht.
Edit: stiekem toch wel om moeten lachen. Ik weet niet of er nu meerdere zijn voorbeeld gaan volgen eerlijk gezegd...
Nog meer media-aandacht...zucht.
Edit: stiekem toch wel om moeten lachen. Ik weet niet of er nu meerdere zijn voorbeeld gaan volgen eerlijk gezegd...
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vind hem wel erg sympatiek en (ondanks zijn verstandelijke beperking) kundig overkomen. Als ie nou ook nog bij Holland sport zou worden uitgenodigd (wat naar eigen zeggen zijn droom is), dan pleit ik wel voor een ander onderwerp. Laat Wilfried maar eens wat aandacht schenken aan gehandicaptensport, door de wedstrijd om het NK van deze jongen te volgen. Lijkt me best interessant eigenlijk.
Na DWDD ben ik officieel fan van Joannathan. Heeft 'ie al een fanclub? Waar kan ik me aansluiten?
(de boef bevestigt trouwens mijn vermoeden dat er regelmatig mensen een stukkie opfietsen met het peleton)
(de boef bevestigt trouwens mijn vermoeden dat er regelmatig mensen een stukkie opfietsen met het peleton)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Robbebopper schreef:Ik vind hem wel erg sympatiek en (ondanks zijn verstandelijke beperking) kundig overkomen. Als ie nou ook nog bij Holland sport zou worden uitgenodigd (wat naar eigen zeggen zijn droom is), dan pleit ik wel voor een ander onderwerp. Laat Wilfried maar eens wat aandacht schenken aan gehandicaptensport, door de wedstrijd om het NK van deze jongen te volgen. Lijkt me best interessant eigenlijk.
goed idee robbebopper, hier moeten we eigenlijk een petitie voor gaan starten en bij wilfried in leveren
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
- Supergrover
- Forum-lid HC
de boef van parma schreef:*kuch* Het wordt tijd *bloos* dat ook ik uit de kast kom. Eeuwen geleden ben ik tussen het peloton gekropen van de Tour tijdens de afdaling van dOrnon. Even voor Bourg werd ik eruit gevist door de Gendarmerie op motoren. Dat ging allemaal heel vriendelijk. Derhalve vrees ik dat het illegaal meerijden vaak gebeurd.
Vandaar "de Boef van Parma"......
maarre, hoe reageerden de renners en wat voor een shirt had je aan???
-
deboefvanparma
- Forum-lid
Dat zijn de juiste vragen SuperG.
Nee, ik droeg geen speciaal team-shirt. Wij, partner in crime en ik, sprongen na de top van d’Ornon op de fiets achter een van de vele groepjes geloste renners aan. Die hadden absoluut geen oog voor ons in de afdaling.
De sensatie is wel het publiek dat staat te juichen langs de weg. Ook voor de Boef in een fantasie shirt......
Wat ik nog weet is dat we zelfs een aantal keren gesommeerd zijn om te stoppen door de politie. Maar dat doe je dan niet. Men is er heel erg alert op om dit soort schuim van de weg te halen. Na de afdaling was het dan ook echt over en uit. Motoragenten van Gandarmerie kwam naast ons rijden en bleven dat doen totdat we afstapten en reden weer door. Ons gedrag was en is totaal af te keuren, maar het was sensationeel........
Nee, ik droeg geen speciaal team-shirt. Wij, partner in crime en ik, sprongen na de top van d’Ornon op de fiets achter een van de vele groepjes geloste renners aan. Die hadden absoluut geen oog voor ons in de afdaling.
De sensatie is wel het publiek dat staat te juichen langs de weg. Ook voor de Boef in een fantasie shirt......
Wat ik nog weet is dat we zelfs een aantal keren gesommeerd zijn om te stoppen door de politie. Maar dat doe je dan niet. Men is er heel erg alert op om dit soort schuim van de weg te halen. Na de afdaling was het dan ook echt over en uit. Motoragenten van Gandarmerie kwam naast ons rijden en bleven dat doen totdat we afstapten en reden weer door. Ons gedrag was en is totaal af te keuren, maar het was sensationeel........
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
- tornadotom
- Forum-lid
Hij is de nieuwe "Herman" van het wielrennen... Die idioot van Idols met z'n hanenkam komt ook overal optreden terwijl hij niets klaar speelt.
Vanavond komt Jonathan naar de wielerronde van Hulst. Meerijden met de A amateurs, dan halen we hem een keer of 6 in alvorens hij uit koers genomen word.
Maar hij wordt wel gehuldigd voor aanvang van de koers omdat hij op dit moment overal aandacht krijgt en het wielrennen dus ook!
Moet niet gekker worden...
Vanavond komt Jonathan naar de wielerronde van Hulst. Meerijden met de A amateurs, dan halen we hem een keer of 6 in alvorens hij uit koers genomen word.
Maar hij wordt wel gehuldigd voor aanvang van de koers omdat hij op dit moment overal aandacht krijgt en het wielrennen dus ook!
Moet niet gekker worden...
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Ik vind het geen goede ontwikkeling. Het is niet de eerste keer overigens. Een aantal jaar geleden was er ook 1 die bij een bergrit nét voor de finish mee begon te fietsen.
Als je zulke initiatieven aandacht geeft dan is het hek van de dam.
Als je zulke initiatieven aandacht geeft dan is het hek van de dam.
Faith may be defined briefly as an illogical belief in the occurrence of the improbable.
~ H.L. Mencken
~ H.L. Mencken