de ene doet dit, de andere doet dat.
Watertappunten
-
Danny091283
- Forum-lid
Ik weet niet of hij al genoemd is maar ik gebruik de app useful places voor Android. Hier staan oa watertappunten in. Daarnaast ook bankjes en publieke toiletten
Is mij onbekend, maar klinkt wel handig. Heb je een linkje? Een Google search eindigt in een drama...Danny091283 schreef: ↑10 mar 2025 12:17 Ik weet niet of hij al genoemd is maar ik gebruik de app useful places voor Android. Hier staan oa watertappunten in. Daarnaast ook bankjes en publieke toiletten
-
Danny091283
- Forum-lid
Is kennelijk niet meer te vinden in de shop.
Excuus wist ik ook niet.
Excuus wist ik ook niet.
-
Willem Altes
- Forum-lid
Bij de bivakzone in de Wortel Kolonie is er een waterpomp. Dus daar kan je zelf grondwater oppompen. Als je er s nachts wil slapen moet je reserveren, maar voor overdag wat water halen gast niet. Overigens, er zijn bidons van 960 ml. Met twee ervan kom je een stukje verder.
Collega kwam vd week met deze aan zetten - https://www.drinkwaterspots.nl/
Handige app op telefoon - met overzicht van drinkwaterpunten met ook direct mogelijkheid tot route die knt op
Handige app op telefoon - met overzicht van drinkwaterpunten met ook direct mogelijkheid tot route die knt op
blijft die app up to date?
Ik plan een ritje in Zeeland binnen een goede week, 300km dus een waterpunt lijkt me wel handig om eens water te tanken.
Ik plan een ritje in Zeeland binnen een goede week, 300km dus een waterpunt lijkt me wel handig om eens water te tanken.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Tsja, dat kun jij volgende week vertellen. Als je ergens wél een tappunt tegenkomt dat nog niet op de kaart staat.
Maar soms zijn ze buitenwerking. Een van onze tappunten in de omgeving van de UHR wordt wel eens besmeurd en dan wordt ie bij een controle op bacteriën en virussen buiten werking gesteld.
Maar soms zijn ze buitenwerking. Een van onze tappunten in de omgeving van de UHR wordt wel eens besmeurd en dan wordt ie bij een controle op bacteriën en virussen buiten werking gesteld.
hun fietsen.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Bij de app staat meestal wanneer deze voor het laatst gecheckt is, datum staat er dan bij.
3 weken geleden ook een rit van 300+ gemaakt door Midden-Nederland, met de app en Google maps kijk ik dan bij voorbaat waar het tappunt staat met streetview. Kan anders soms best zoeken zijn.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
Tussendoor
- Forum-lid
Ik gebruik sinds kort op mijn Garmin de volgende IQ-app:
POI Radar - Watertappunten radar

Ik kwam deze volgens mij niet tegen in di 'draadje'.
POI Radar - Watertappunten radar
Ik kwam deze volgens mij niet tegen in di 'draadje'.
- CampaYolo
- Forum-lid
Die tip met streetview vind ik eigenlijk wel een goeie, bedankt.colnagofreak schreef: ↑21 jul 2025 20:22Bij de app staat meestal wanneer deze voor het laatst gecheckt is, datum staat er dan bij.
3 weken geleden ook een rit van 300+ gemaakt door Midden-Nederland, met de app en Google maps kijk ik dan bij voorbaat waar het tappunt staat met streetview. Kan anders soms best zoeken zijn.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.