Linkje? Ik kan die niet vinden voor een lolprijs. Is overal + 40€ of ik kijk ergens verkeerd.daniel1975 schreef: ↑02 jul 2025 12:02 Ik heb hem ook vooral voor de lol gekocht. Klein écht plusje vind ik wel de drukmeter die erop zit. Zeker met de huidige lage bandenspanningen wel fijn.
Elektrische Fietspompen
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
3x een 28 mm band die leeg is tot 5 bar.
Staat ook een tabel in de foto’s / beschrijving.

Ik heb overigens geen enkel financieel belang bij dit pompje. Ik heb 'm met mijn eigen geld gekocht en vervolgens een review geschreven. Daar heb ik geen geld voor ontvangen. Ik krijg ook geen geld per besteld pompje o.i.d.

Ik heb overigens geen enkel financieel belang bij dit pompje. Ik heb 'm met mijn eigen geld gekocht en vervolgens een review geschreven. Daar heb ik geen geld voor ontvangen. Ik krijg ook geen geld per besteld pompje o.i.d.
Laatst gewijzigd door havana op 03 jul 2025 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
thx, besteld. Ik had er al 1 van lidl, maar is niet echt interessant zonder drukmeter. Ik heb eens de druk gemeten toen ik dacht dat de band hard genoeg was en er zat nog maar 3 bar in.
Geen probleem, heb je wel een influencer kortingscode?havana schreef: ↑02 jul 2025 21:54 3x een 28 mm band die leeg is tot 5 bar.
Heb zelf zo'n pompie van Ome Alie - CYCLAMI HW125 (voor nog geen 3 tientjes wilde ik het risico wel x nemen)
https://nl.aliexpress.com/item/10050070 ... pt=glo2nld
Toebehoren heb ik in een BBB zadeltasje zitten (samen met 2 tpu binnenbanden, 2x co2 patronen en SKS Airbuster en wat tools).
De body zelf stop ik tijdens mijn ritjes achter in 1 vd zakken van mijn jersey. Als ik thuis kom leg ik die gewoon weer op mijn bureau. (op die manier kan ik er ook voor zorgen dat ik niet vergeet er af en toe naar te kijken wat de status vd batterij is, ondanks dat ik zover nog niet lek heb gereden en em onderweg niet nodig heb gehad).
Natuurlijk wel getest - bij vernieuwen vd buitenbanden en ook de tpu binnenbanden.
Erg handig met de drukmeter, stopt ook bij de instelde spanning, kon er makkelijk een paar bandjes mee oppompen (lage bandenspanning werkt hierin wel mee). Body vh pompje wordt alleen wel snel heet, en maakt een pokke herrie..
https://nl.aliexpress.com/item/10050070 ... pt=glo2nld
Toebehoren heb ik in een BBB zadeltasje zitten (samen met 2 tpu binnenbanden, 2x co2 patronen en SKS Airbuster en wat tools).
De body zelf stop ik tijdens mijn ritjes achter in 1 vd zakken van mijn jersey. Als ik thuis kom leg ik die gewoon weer op mijn bureau. (op die manier kan ik er ook voor zorgen dat ik niet vergeet er af en toe naar te kijken wat de status vd batterij is, ondanks dat ik zover nog niet lek heb gereden en em onderweg niet nodig heb gehad).
Natuurlijk wel getest - bij vernieuwen vd buitenbanden en ook de tpu binnenbanden.
Erg handig met de drukmeter, stopt ook bij de instelde spanning, kon er makkelijk een paar bandjes mee oppompen (lage bandenspanning werkt hierin wel mee). Body vh pompje wordt alleen wel snel heet, en maakt een pokke herrie..
Waarom 2 CO2 patronen én een pompje? Lijkt me een behoorlijke overkill. Ik zou zeggen het een of het ander. Beide is echt onnodig.
Persoonlijk neem ik 'm op de racer en gravel niet mee onderweg. CO2 zit in het zadeltasje en dat werkt altijd, ook zonder batterij...
Persoonlijk neem ik 'm op de racer en gravel niet mee onderweg. CO2 zit in het zadeltasje en dat werkt altijd, ook zonder batterij...
Ik nam juist het accu pompje mee op vakantie. Batterij check paar keer gedaan bij uit bed komen en druktest van de banden. Daarna effe 10 minuten aan de lader ( koffie tussendoor ) , en accu was max voor de gehele dag.
Warme omgeving en CO2 afkoelend effect - gaf mij geen goed gevoel van CO2 pompje icm TPU biba’s en plastic ventiel.
Gisteren even accu getest van het pompje na één week stilstand. Nog steeds 3 streepjes- dus vol !
Warme omgeving en CO2 afkoelend effect - gaf mij geen goed gevoel van CO2 pompje icm TPU biba’s en plastic ventiel.
Gisteren even accu getest van het pompje na één week stilstand. Nog steeds 3 streepjes- dus vol !
Laatst gewijzigd door rene op 03 jul 2025 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless