Met of zonder handschoenen
- Desertstorm
- Forum-lid
Ik heb ze ook altijd aan. Grip, demping, looks, noem het maar op.
De prijs voor een degelijk setje handschoenen is wel tegen het absurde aan (35 eu voor GG progel). Maar da's weer een andere discussie. De term 'degelijk' overigens ook
De prijs voor een degelijk setje handschoenen is wel tegen het absurde aan (35 eu voor GG progel). Maar da's weer een andere discussie. De term 'degelijk' overigens ook
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
-
El Pistolero
- Forum-lid
Nooit. Heb er liever niets tussen 
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Hier ook altijd aan en dan het laatste 2 seizoenen... speciaal van die zomerhandschoentjes van Roeckl.Wel goede demping met gel en juist aan de bovenzijde met een heel open structuur. Bevallen me heel goed.Zijn een stuk minder warm aan je handen.
En tip!
Altijd uitwassen met een handwasje in een teil/wasbak volgens mijn vrouw.
Ze blijven dan echt veel langer goed.Ik gooide ze altijd met de rest(van de fietsspullen) in de wasmachine, maar dan slijten en verkleuren ze veel sneller.
En tip!
Ze blijven dan echt veel langer goed.Ik gooide ze altijd met de rest(van de fietsspullen) in de wasmachine, maar dan slijten en verkleuren ze veel sneller.
- Desertstorm
- Forum-lid
Is dat in theorie niet met elk soort kleding?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Hangt vooral af van het wasprogramma en het waspoeder (zelfs hoeveelheid) wat je (vrouw) kiest.!codex schreef: ↑16 aug 2017 19:59 Hier ook altijd aan en dan het laatste 2 seizoenen... speciaal van die zomerhandschoentjes van Roeckl.Wel goede demping met gel en juist aan de bovenzijde met een heel open structuur. Bevallen me heel goed.Zijn een stuk minder warm aan je handen.
En tip!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Die valpartij komt vroeg of laat. Momenteel heb ik ook een flinke wond in de handpalm van een val afgelopen weekend. Uiteraard zonder handschoenen gefietst. Nu toch wel spijt van. Schaafwonden zijn na een paar dagen wel redelijk dicht, maar stuur vasthouden met fietsen is nog een probleem.