Vandaag naar de Albert Heijn geweest in 2017
Goh, ik heb geen verstand van koffie, dus drink " bijna van alles" Laat ik nu pas iemand tegengekomen zijn die zei verstand van koffie te hebben, die vond D-E juist hele goede koffie.
Kwestie van smaken verschillen? Dat zie ik ook in het eettopic terug.
Kwestie van smaken verschillen? Dat zie ik ook in het eettopic terug.
Perla is zeker geen DE, maar wordt geproduceerd door de Ahold Coffee Company. Overigens ben ik het er wel mee eens dat die DE koffie uit die diepvriespakken bagger is, maar dat is weer niet te vergelijken met een normaal gezette DE snelfilter.
Dat terzijde is geen enkele supermarktkoffie te vergelijken met versgebrande. Ik haal mijn bonen altijd bij Fascino: vers gebrand (datum staat er op) en dat verschil proef je dus wel. Maar ja, aan de andere kant is met dat nieuwe carbon frame ook elke trap raak....
Dat terzijde is geen enkele supermarktkoffie te vergelijken met versgebrande. Ik haal mijn bonen altijd bij Fascino: vers gebrand (datum staat er op) en dat verschil proef je dus wel. Maar ja, aan de andere kant is met dat nieuwe carbon frame ook elke trap raak....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Kocht twee weken geleden een duur Siemens espresso machine in een gerenommeerde horeca winkel en vroeg welke bonen ze me adviseerden.
Kreeg het advies mijn bonen bij de Lidl te kopen top kwaliteit voor een bodemprijs,6,50 de kg dus zeg het maar.
Kreeg het advies mijn bonen bij de Lidl te kopen top kwaliteit voor een bodemprijs,6,50 de kg dus zeg het maar.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Vind de Lidl-bonen persoonlijk erg zuur. Maar ja smaken verschillen.
Eens dat de gemalen koffie van DE redelijk goed is. Het is vooral de diepvriesmeuk en natuurlijk de Senseo wat echt bocht is.
Eens dat de gemalen koffie van DE redelijk goed is. Het is vooral de diepvriesmeuk en natuurlijk de Senseo wat echt bocht is.
Tja, ik betaal 10€ de kilo voor uitstekende bonen. Die bonen van Lidl zijn ook prima, maar niet vers gebrand en ze brengen ze niet bij me thuis. 
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Ik vind die Lidl bonen ook zuur beetje Duitse smaak,vandaar dat ik de darkroost van Perla probeer,maar ik ben nog zoekende.
Bij mijn vorige machine ging er ook een tijdje overheen voor ik de voor mij goede bonen had gevonden en dan nog is het verstandig af en toe te wisselen om smaakvervlakking te voorkomen.
Bij mijn vorige machine ging er ook een tijdje overheen voor ik de voor mij goede bonen had gevonden en dan nog is het verstandig af en toe te wisselen om smaakvervlakking te voorkomen.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Wolfhound32
- Forum-lid
Wolfhound32________________________________________________6x
Fietsen?altijd________________________________________________2x (wat vergeten)
Hanz Bé___________________________________________________ 1x
Havana____________________________________________________1x
Ernie C.____________________________________________________1x
Afrit13 ____________________________________________________1x (PUP)
hvg5776___________________________________________________1x
Robbebopper_______________________________________________0x Eindstand
Nee_Nee__________________________________________________ 0x
Wat een héérlijk topic. Eentje waar ik met gemak de titel grijp. Ik ben zo dement als een deur, dus op zaterdag ga ik zo 4x naar de AH omdat ik vergeet wat ik vergeten ben en als ik weer thuis ben en zie wat ik vergeten ben, vergeet ik zo voor de 5e keer terug te gaan.
Makkie dit jaar dus!
Fietsen?altijd________________________________________________2x (wat vergeten)
Hanz Bé___________________________________________________ 1x
Havana____________________________________________________1x
Ernie C.____________________________________________________1x
Afrit13 ____________________________________________________1x (PUP)
hvg5776___________________________________________________1x
Robbebopper_______________________________________________0x Eindstand
Nee_Nee__________________________________________________ 0x
Wat een héérlijk topic. Eentje waar ik met gemak de titel grijp. Ik ben zo dement als een deur, dus op zaterdag ga ik zo 4x naar de AH omdat ik vergeet wat ik vergeten ben en als ik weer thuis ben en zie wat ik vergeten ben, vergeet ik zo voor de 5e keer terug te gaan.
Makkie dit jaar dus!
Ik zou zeggen: kijk eens op http://www.fascino-coffee.com. De Initio pittig is uitstekende koffie!Ikon schreef:Ik vind die Lidl bonen ook zuur beetje Duitse smaak,vandaar dat ik de darkroost van Perla probeer,maar ik ben nog zoekende.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Ik geloof best dat die heel lekker zijn,maar voor ik 21 euro voor een kg ga betalenErik schreef:Ik zou zeggen: kijk eens op http://www.fascino-coffee.com. De Initio pittig is uitstekende koffie!Ikon schreef:Ik vind die Lidl bonen ook zuur beetje Duitse smaak,vandaar dat ik de darkroost van Perla probeer,maar ik ben nog zoekende.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Deze bedoel jeErik schreef:Erm... 21€? Ik betaal 10,95... Heb je wel bij de 'budget' gekeken?
http://www.fascino-coffee.com/koffiebon ... tio-pittig
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020