BRM 200 Boekelo, woensdag 28 december 2016
Ik heb mij ook ingechreven. Ik heb er zin in. Gunstige weerspelling.
Ook genieten van een bakkie onderweg.
Het gaat niet alleen om het doel , maar ook de reis ernaar toe. We komen toch weer op dezelfde plek terug. Al moet ik wel zien hoe dat gaat met die 14 garmin-deelroutes onderweg, maar dat zal wel goed komen.
Tot woensdag
Ook genieten van een bakkie onderweg.
Tot woensdag
ga je richting zee dan heb je de wind niet mee!
-
Daniel1989
- Forum-lid
oehT schreef:Heeft iemand een GPX-bestand die uit minder dan 14 delen bestaat? Bijvoorbeeld uit 1 geheel of 2 delen?
https://ridewithgps.com/trips/12341336
Via deze link is hij te down loaden in 1 deel.
Als het niet lukt stuur even een mailtje naar danielvdleede@me.com
Inmiddels zitten we op 44 inschrijvers. Schrijf massaal in en misschien gaan we wel met ruim 60 man fietsen!
@gpx track: let op dat op de ride with gps track de controles niet aangegeven zijn. Die moet je dan even met de hand toevoegen.
@gpx track: let op dat op de ride with gps track de controles niet aangegeven zijn. Die moet je dan even met de hand toevoegen.
Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar ook via ridewithgps.com krijg ik op mijn Garmin 14 bestanden binnen.....Ridley Noah flyer schreef:oehT schreef:Heeft iemand een GPX-bestand die uit minder dan 14 delen bestaat? Bijvoorbeeld uit 1 geheel of 2 delen?
https://ridewithgps.com/trips/12341336
Via deze link is hij te down loaden in 1 deel.
Als het niet lukt stuur even een mailtje naar danielvdleede@me.com
Heb nu alle 14 bestanden 2x in de Garmin staan, dat dan weer wel.....
-
FryskBloed
- Forum-lid
Dat wordt nummertje trekken bij de bakkerBoekelo schreef:Inmiddels zitten we op 44 inschrijvers. Schrijf massaal in en misschien gaan we wel met ruim 60 man fietsen!
Zelf knip ik de GPS tracks altijd op per controle. Einde track bereikt = om je heen kijken waar de velomobielen geparkeerd staan en je je stempeltje kunt halen. Wel een beetje een gedoe als je een Garmin 800 hebt, kan maar één track tegelijk installeren. Na uploaden moet je eerst de GPS aanzetten zodat'ie de nieuwe track oppakt en dan kun je 'm weer in je computer inprikken voor de volgende track.
Anyway, ik heb er weer zin in. Vanavond naar een hotelletje in Delden dan ben ik morgen mooi op tijd in Boekelo.
Volgens mij hoef je je Garmin niet opnieuw op te starten. De reset-knop indrukken (om daarmee de oude rit op te slaan en een nieuwe te beginnen) zou ook moeten lukken. Maar goed, ik stap zo maar eens in de trein. Vanavond een hotelletje in Hengelo en dan morgen mooi op tijd in Boekelo.
Morgen om 5.30 uur
vertrekken. Ridley Noah Flyer ophalen in Alphen. Als het meezit zijn we dan om 8 uur in Boekelo voor een bakkie.
Is het cafe De Buuren om 8 uur al open? Tot morgen
ga je richting zee dan heb je de wind niet mee!
Om 06.00 uur vertrek vanuit Dordt gepland voor het 'maidenbrevet' van WIND22. Wordt -heel luxe- opgehaald door fietsmaatje. Zijn ook zo rond 08.00 bij café De Buren. Wordt niet alleen nummertje trekken bij de bakker halverwege....