Wielrenners zijn gek
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
vanavond maar een Brooklyn Brewery East IPA

- plantagenet
- Forum-lid
Idd. Hoeveel doden zouden er vallen als al die wielrenners niet meer zouden fietsen....(best veel denk ik....als gevolg van hart- en vaatziekten, ziekten veroorzaakt door overgewicht etc).Keezx schreef:Best wel veilig dus, er zijn PAS 3 dooien gevallen.....ik ga door.munkienl schreef: Maar goed vooral lekker stoer blijven doen. Er zijn dit seizoen al 3 wielrenners overleden.
Trouwens, ook onder de 'gewone' fietsers vallen doden...en onder motorrijders en....ga zo maar door.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- plantagenet
- Forum-lid
O ja, vanavond maar eens alc vrij....moet af en toe ook 
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Uhm, als je valt lig je er nooit charmant bij. Maar hij krabbelde weer op, dus viel het mee.munkienl schreef:Jullie hebben het niet gezien. Het was echt een naar ongeluk. Die man lag er niet goed bij. Uiteindelijk is ie wel weer opgekrabbeld.
En hoeveel mensen zijn er al overleden door auto-ongelukken? Roken? Meeroken? Fijnstof? Werkstress? Werkloosheidsstress? Soa's? Hartaanvallen mede veroorzaakt door te weinig beweging? Vallen van de trap? Vallen in de badkamer? En hoeveel mensen zijn er al overleden door ouderdom na een saai en vreugdeloos leven waarin ze nooit eens iets leuks of lekkers durfden te doen?Er zijn dit seizoen al 3 wielrenners overleden.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik proefde deze pas, ook best lekker trouwens

-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Jules Bianchi is naar mijn weten de laatste f1 dode. Ik denk trouwens dat f1 veiliger is dan wielrennen.
Maak joe woar
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
tot slot, deze is ook best te doen:

Pinot, voor n wijnnaam heb je best smaak voor bier mag ik wel zeggen. Verder is denk ik de strekking van de TS dat we als wielrenners af en toe wel voorzichtig mogen doen. Ben ik mee eens. Hard waar het kan, vaart minderen waar het nodig is. Maar om ons nu voor gek te verklaren..... mwa... logisch dat iedereen overje heen valt.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Als een mod way off topic mag gaan dan ik ookmonsieurpinot schreef:ik proefde deze pas, ook best lekker trouwens
Die Vedett Extra Blond is lekkerder:

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
? ik zie in de verste verte geen topicZorro schreef: Als een mod way off topic mag gaan dan ik ook![]()