Vuelta 2016
Een beetje een aha-erlebnis die Movistarmannen. Muur van Huy, Gewiss, weet je wel...
Niet gezien vandaag maar als je dan toch iets wilt insinueren doe het dan expliciet (ja, klinkt wat raar aangezien een insinuatie eigelijk per definitie impliciet is en niet expliciethavana schreef:Een beetje een aha-erlebnis die Movistarmannen. Muur van Huy, Gewiss, weet je wel...

Froome dus aan de dope volgens jou?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Een b-renner van een b-ploeg gaat naar Sky. Dit is sowieso al een hele vreemde overgang, alsof de bankspeler van Telstar naar Barca gaat. Wint dan uit het niets 3x de Tour. Nee hoor, mijnheer Froome vertrouw ik voor geen ene cent.
-
- Forum-lid
Ik vertrouw alleen die voor geen cent die me een een tweede hands fiets voor een nieuwe probeert te verkopen. Als ze op sluwe manier proberen koersen te winnen zal me worst zijn en is eigenlijk de charme van het wielrennen.havana schreef:Een b-renner van een b-ploeg gaat naar Sky. Dit is sowieso al een hele vreemde overgang, alsof de bankspeler van Telstar naar Barca gaat. Wint dan uit het niets 3x de Tour. Nee hoor, mijnheer Froome vertrouw ik voor geen ene cent.
- robbebopper
- Forum-lid HC

-
- Forum-lid
Wel jammer dat de Vuelta maar 3 dagen duurt.......
rondje schreef:Heb je de route gezien? Er zijn misschien maar 3 of 4 sprint mogelijkheden, daar ga je toch geen heel team oprichten? Ook nog gezien het Spaanse parcours waar vlak bijna nooit echt vlak is.lb117 schreef: Ik vind er ook niets van, ik ben alleen benieuwd naar de motieven van TLJ. Ik heb namelijk de laatste jaren het gevoel dat ik weinig begrijp van de keuze's en team samenstelling.
Bv: waarom groenewegen en " sprinttrein " niet in de vuelta laten starten en hier wellicht wel 1 of meerdere serieuze kansen op een sprintzege laten oprapen?
Waarom geen serieus sterk team rondom Kruiswijk of andere kopman laten starten in Giro en Vuelta?
Ok, de vuelta is dus na gister voorbij voor TLJ, ik blijf mijn twijfels houden bij de voorbereiding en insteek van het managenent keer op keer weer.
Waarom zijn Sky en Movistar en andere ploegen in mindere mate altijd in staat om renners lichamelijk maar ook zeker mentaal top fit aan de start te brengen en wij NL'ers niet
Er lijkt altijd wel te zijn.
En met Bataglin, Bennet, Gesink heb je toch al paar goede knechten voor Kruijswijk? Het is wel niet het sterkste team, maar ze werken er toch langzaam naartoe. Aan het eind van het seizoen ben je ook beetje afhankelijk van hoe fit je renners nog zijn denk ik.
Bijzonder dat een koers na 3 dagen al voorbij is voor een team. Is het dan ook al voorbij voor Contador? En de Vuelta is nog niet voorbij hoor, etappe winst is ook een mooi resultaat en ze hebben toch een paar rijders die dat kunnen proberen.
Sky en Movistar hebben meer geld en ook betere sporters, wat het niveau verschil ook groter maakt. De voorbereiding voor de Giro was voor Kruijswijk ook goed. Nu is hij blijkbaar ziek geworden voor de start, kan gebeuren. Voor de rest zat hij tot hij er doorheen zakte goed van voren met 2/3 teamgenoten.
Kijk naar Giant, Barguil ook al uitgestapt, maar daar hoor je niemand over. Ik vind het altijd bijzonder: bij Giant is het altijd de lofzang als het goed gaat, maar bij LottoNL klagen we alleen maar.
Sky en Movistar hebben meer geld en ook betere sporters, wat het niveau verschil ook groter maakt. De voorbereiding voor de Giro was voor Kruijswijk ook goed. Nu is hij blijkbaar ziek geworden voor de start, kan gebeuren. Voor de rest zat hij tot hij er doorheen zakte goed van voren met 2/3 teamgenoten.
Kijk naar Giant, Barguil ook al uitgestapt, maar daar hoor je niemand over. Ik vind het altijd bijzonder: bij Giant is het altijd de lofzang als het goed gaat, maar bij LottoNL klagen we alleen maar.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heb je de opstelling gezien? Veel sterker dan dit gaat 't niet worden bij LJ, er staat een behoorlijk uitgebalanceerd team rondom Kruijswijk.lb117 schreef: Ik vind er ook niets van, ik ben alleen benieuwd naar de motieven van TLJ. Ik heb namelijk de laatste jaren het gevoel dat ik weinig begrijp van de keuze's en team samenstelling.
Bv: waarom groenewegen en " sprinttrein " niet in de vuelta laten starten en hier wellicht wel 1 of meerdere serieuze kansen op een sprintzege laten oprapen?
Waarom geen serieus sterk team rondom Kruiswijk of andere kopman laten starten in Giro en Vuelta?
etc etc
Als je commentaar gaat leveren de volgende keer wel ff de feiten checken.