Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
OW dat bedoel je. zeg dat dan man.Ernie C. schreef:Dat het naming & shaming wat Geralt bedoeld waarschijnlijk gaat over wat hier gepost wordt (voornamelijk door Jaap) en niet over wat potentiële kopers zouden moeten doen.
Niemand beweert hier dat Chinezen geen mooie frames kunnen maken.brekson schreef:Mijn punt : ik kan begrijpen dat sommige naar een chinees alternatief zoeken, niks bewijst dat de kwaliteit minder is
En ik heb al van dichtbij zeer mooie chinese spullen mogen aanschouwen
Enige wat me stoort is dat er marktplaatsvedetten zijn die nep als echt willen verkopen
Als ze dat niet doen heb ik er eigenlijk geen problemen mee .
Hoi,brekson schreef:
@ Jaap Telder :
1) Mij is verteld dat ze bij Hopmans niet konden zien ( toen een klant met zijn nepper F8 er toe kwam ) dat het een namaak was
2) Een mechanieker van Stybar heeft op een namaak venge gereden en vond dat de fiets als een echte aanvoelde
Ik geef het gewoon ( zonder kritisch op jou te zijn ) even mee, er zijn altijd topimitaties die je niet van echt kan onderscheiden hoor.
Dit is een heel belangrijk punt wat Ernie C. hier aangeeft:Ernie C. schreef:Dat het naming & shaming wat Geralt bedoeld waarschijnlijk gaat over wat hier gepost wordt (voornamelijk door Jaap) en niet over wat potentiële kopers zouden moeten doen.
Nu geloof ik best dat Jaap er voldoende kijk op heeft en de echte neppers eruit te halen maar als je er een heel topic aan gaat wijden kun je er donder op zeggen dat er ook wannabe Jaap Telders opstaan die menen er verstand van te hebben en dat er dan foutjes worden gemaakt ten nadele van eerlijke verkopers.