Niet iedereen verdraagt fructose. Sommigen worden er misselijk van
Waar zou je zijn zonder ventiel?
Enkel 'bidonvoeding' ja/nee?
Afegelopen zondag de GranFondo Felice Gimondi gefietst in Bergamo (Italie). En natuurlijk weer met mijn sportdrank, wat Powerbar snoepjes (cola smaak met cafeine) en tegen het lege gevoel in de maag 2 reepjes Boom (proeft als marsepein).
Pas op de laatste klim (9.5km tegen gemiddeld 6.7%) viel ik wat stil in de laatste km, de rest vd dag prima meegekomen, meer voorbij gereden dan zelf voorbij gereden geworden.
Op naar de volgende as zondag, Novecolli over iets meer dan 200km.
Ik gebruik trouwens onderweg een concentraat dat 5x zo sterk is, klein flesje van 500ml waardoor ik dus op 5x500ml kom met alleen water bijtanken, altijd mijn eigen energiedrank bij op die manier.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Pas op de laatste klim (9.5km tegen gemiddeld 6.7%) viel ik wat stil in de laatste km, de rest vd dag prima meegekomen, meer voorbij gereden dan zelf voorbij gereden geworden.
Op naar de volgende as zondag, Novecolli over iets meer dan 200km.
Ik gebruik trouwens onderweg een concentraat dat 5x zo sterk is, klein flesje van 500ml waardoor ik dus op 5x500ml kom met alleen water bijtanken, altijd mijn eigen energiedrank bij op die manier.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24