Ik heb er nog twee liggen,mogen voor 30 euro opgehaald worden.beaker schreef:Hide my bell binnenkort ook voor andere fietscomputers en go pro volgens de makers.
Fietsbel
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Las op instagram dat geluid erg tegenvalt.SensaMR schreef:Zojuist de Knog Oi Bike Bell op de website van Mantel tegengekomen.
Online binnenkort leverbaar - Levertijd onbekend.
Prijs € 19,90
https://www.mantel.com/knog-oi-bike-bell?spec[]=285
Ik heb de grote Knog OI thuis gehad, klonk vrij goed maar vond hem te groot, teruggestuurd en geruild
tegen een kleine versie, die zou pas in week 50 beschikbaar zijn.
Gisteren op de Bikemotion geweest en daar klonk de Knog OI smal zo iel,
dat ik mijn bestelling heb geannuleerd.
Zoals al eerder gezegd: de bel klinkt niet hard, galmt wel lang na, maar de vorm blijft prachtig
Maar om € 19,90 uit te geven voor een belletje met een miniem geluid vind ik toch ook niks.
Maar dit is mijn mening, misschien denken jullie er anders over.
tegen een kleine versie, die zou pas in week 50 beschikbaar zijn.
Gisteren op de Bikemotion geweest en daar klonk de Knog OI smal zo iel,
dat ik mijn bestelling heb geannuleerd.
Zoals al eerder gezegd: de bel klinkt niet hard, galmt wel lang na, maar de vorm blijft prachtig
Maar om € 19,90 uit te geven voor een belletje met een miniem geluid vind ik toch ook niks.
Maar dit is mijn mening, misschien denken jullie er anders over.
Bikers are not alone
- Supergrover
- Forum-lid HC
Das nog gevaarlijker, bejaarden die al (e)fietsend omkijken.... brrrrr..Keezx schreef:Een praktijktest kan misschien beter uitsluitsel geven, als 90% van de Ebikers omkijkt > Okee

- Supergrover
- Forum-lid HC
Ze claimen ook dat het hun eigen R&D is....NicoNB schreef:Het grote nadeel van Crowdfunding, de Chinezen maken meteen alles na wat op een CF platform succesvol is.
En dan deze foto gebruiken, hahaha