Parijs-Brest 2015
Ik mag zondag pas inschrijven. Hopelijk loopt het geen storm met de inschrijvingen.
Gisteren de 300km vanuit Zwolle gereden. Bijna alleen maar snelle fietsers daar. Start was pas om half 9, dan is het nog een eind in het donker voor iemand als mij. Zit nog te twijfelen welke 400 ik zal rijden. Merselo is mooi, maar dan is er geen herkansing meer als het niet goed gaat (ja, 2x een 600). In Zwolle zijn zo weinig rijders in mijn tempo en die is vlak. Beetje klimmen is beter voor de voorbereiding. En Ossendrecht is al zo snel.
Gisteren de 300km vanuit Zwolle gereden. Bijna alleen maar snelle fietsers daar. Start was pas om half 9, dan is het nog een eind in het donker voor iemand als mij. Zit nog te twijfelen welke 400 ik zal rijden. Merselo is mooi, maar dan is er geen herkansing meer als het niet goed gaat (ja, 2x een 600). In Zwolle zijn zo weinig rijders in mijn tempo en die is vlak. Beetje klimmen is beter voor de voorbereiding. En Ossendrecht is al zo snel.
Parijs-Brest-Parijs 2023 
Voor mij geen PBP dit jaar. Ik ga de race around Ireland doen, start 30 augustus. Die is 2200km met 23000 hoogtemeters, maximaal 132 uur. Wordt een beetje weinig herstel om PBP 2 weken voordien te doen. Doe wel de BRM's mee. Is altijd wel leuk om iemand tegen te komen. Verder zorg is er wel voor dat ik die 100% alleen rijdt omdat in de race around Ireland stayeren verboden is en je 100% van de tijd met je eigen neus in de wind zit.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Ik neem aan dat je de BRM's in Frankrijk rijdt?
Ja, vorige week in Albertville en zaterdag ook een 400km daar. Ik ga alleen niet meer inschrijven. Start een paar uurtjes later direct vanuit huis en vind het dan leuk om aan het eind nog wat fietsers achterop te rijden. Zaterdag is best leuk. Gaat de Jura in (Lamoura) Is aardig wat klimwerk. Dat is een bult van 1000+ meters en na 300km voelt dat toch anders dan na 75
.
Ik ben nooit zo voor die nachtelijke starttijden. Ik vind s' nachts rijden het mooiste dat er is, kan daar echt van genieten, maar je verliest er gewoon een trainingsweek door omdat je slaap mist. Zonder goede rust kun je niet trainen. En trainen om je ogen open te houden dat hoef ik al helemaal niet. Dat is geen enkel probleem. Zij die daar echter moeite mee hebben, daarvan weet ik dat het trainingseffect nihil is. Je kunt dat of je kunt het niet. Dus anders dan om af en toe je verlichting te testen hoeft dat voor mij niet.
In Ierland heb ik maximaal 5 nachten voor de boeg. De 1é zonder slaap en de rest probeer ik met 1.5 uur en als het nodig is met een powernap door te komen. Ik heb in LEL en de Miglia (1600km) in 4 nachtenin totaal al minder dan 5 uur geslapenl, dus dat zou moeten lukken. In Ierland heb ik een volgauto dus dat is wat idealer met de powernap dan dat je midden in Italie of Engeland een muurtje moet opzoeken (zeker dat natte Engeland is lastig)

Ik ben nooit zo voor die nachtelijke starttijden. Ik vind s' nachts rijden het mooiste dat er is, kan daar echt van genieten, maar je verliest er gewoon een trainingsweek door omdat je slaap mist. Zonder goede rust kun je niet trainen. En trainen om je ogen open te houden dat hoef ik al helemaal niet. Dat is geen enkel probleem. Zij die daar echter moeite mee hebben, daarvan weet ik dat het trainingseffect nihil is. Je kunt dat of je kunt het niet. Dus anders dan om af en toe je verlichting te testen hoeft dat voor mij niet.
In Ierland heb ik maximaal 5 nachten voor de boeg. De 1é zonder slaap en de rest probeer ik met 1.5 uur en als het nodig is met een powernap door te komen. Ik heb in LEL en de Miglia (1600km) in 4 nachtenin totaal al minder dan 5 uur geslapenl, dus dat zou moeten lukken. In Ierland heb ik een volgauto dus dat is wat idealer met de powernap dan dat je midden in Italie of Engeland een muurtje moet opzoeken (zeker dat natte Engeland is lastig)
Jazlyrinx schreef:Je moet er maar zin in hebben...

Maar ook tijd voor hebben.zlyrinx schreef:Je moet er maar zin in hebben...
Maar wel beetje jaloers dat je Ierland op de fiets gaat doen het is z'n prachtig land met een hele gastvrije bevolking met tradities.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
De kogel is door de kerk. Ingeschreven met nummer NL-2544, starttijd 16 augustus:19:30 uur (de 90 uur groep).
Kwalificatie wordt voor mij de "bad ass" variant: 1 x 200, 3 x 600 km.

Dan zie ik je in de loop van de nacht/ ochtend voorbijkomen.Walter G schreef:De kogel is door de kerk. Ingeschreven met nummer NL-2544, starttijd 16 augustus:19:30 uur (de 90 uur groep).
Ik start om 18 uur.